Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Autogiro ej draget

Hade samma problem. Sen drogs alla plötsligt mitt under dagen idag

2018 och det känns som att det ständigt strular...

Ändrade nyligen till autogiro från e-faktura. Kommer nog ändra tillbaka igen

Mina autogiron är dragna trots att täckning saknas. -11.175kr på SEB-kontot nu. Va fan. Har aldrig hänt förr.

För ett antal år sedan fick bankkontoren upp listor på vilka autogirodragningar som skulle medföra övertrasseringar, och man fick då avgöra om det skulle få dras ändå eller ej. Det skulle göras före ett visst klockslag oavsett om det funkade inte, funkade inte programmet så innebar det att allt drog och ställde till med övertrasseringar. Kanske inte hänt så mycket på den fronten och att det är det som hänt.

Har detta hänt er?

Hade ingen täckning men ändå drogs 3st autogiro vilket gjorde att jag fick -6.000kr på kontot.
Rena rama drömmen för mig då bankerna har bättre tålamod men tycker det är otroligt märkligt hur pengar kunde dras via autogiro trots att jag varken hade pengar dagen innan eller under dagen. De drogs helt enkelt och minus uppstod.

Blev lite chockad. Har detta hänt er?

Har detta hänt er?

Hade ingen täckning men ändå drogs 3st autogiro vilket gjorde att jag fick -6.000kr på kontot.
Rena rama drömmen för mig då bankerna har bättre tålamod men tycker det är otroligt märkligt hur pengar kunde dras via autogiro trots att jag varken hade pengar dagen innan eller under dagen. De drogs helt enkelt och minus uppstod.

Blev lite chockad. Har detta hänt er?
Jajamen. -11.500 på kontot helt plötsligt i fredags eftermiddag.

Hos oss har de dragit pengar från lönekontot, till servicekonto, men summan har ej blivit mindre på lönekontot. (Swedbank )

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp