Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Audi leasing bisnode?

Haha...ÅF...fattar...skyller på att jag var trött och nyvaken Du är 100 på att det är bisnode?

Om dom är en ÅF (återförsäljare), absolut. Jag gjorde desamma för snart 1 år sen men hos annan ÅF (Berners)

Om dom är en ÅF (återförsäljare), absolut. Jag gjorde desamma för snart 1 år sen men hos annan ÅF (Berners)

De är återförsäljare, bilen jag tittat på är dock inte deras märke men när jag går in på bilen och ska beräkna finansiering så står det via vw finans. Jag måste stå på bilen själv då sambon dragit på sig ett par anmärkningar men jag hoppas inte det ska vara något problem. Jag har mkt hög på creditsafe, osäker på bisnode dock men har knappt några förfrågningar där så... vad syns på bisnode? Tänker på andra krediter och så?

Är nog hugget som stucket. Restvärde innebär ju att du är ”skyldig pengar” så förhoppningsvis sjunker inte värdet. Men det resulterar ofta i en längre månadsavgift så man får göra avvägningar.

jag plockade ut en vw hos vw åf men köper ni en begagnad bil hos en vag åf är det kanske inte en garanti, så i ditt fall hade jag frågat säljaren.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp