Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Att vara skuldsatt tar på krafterna!

även om dessa är självförvållade!

Idag är det en härlig höstdag och snart lov för många barn. Det som hände i Trollhättan är så fruktansvärt och jag tänker på de nära och anhöriga.. Även gärningsmannens nära.. Så hemskt för dom!
Med detta vill jag säga att vara skuldsatt tar på krafterna och på vår tid, så vi kanske glömmer bort att njuta av det vi faktiskt har. En härlig höstpromenad i solen gör gott, mys med familj och vänner.
Ha en mysig helg och ta tid till att njuta av omgivningen och släppa tanken på skulder i alla fall en dag, det gör gott för kropp och själ! Trevlig helg! :)

Senast ändrad:
Så sant som är sagt. Själv målar jag upp bilder hur jag vill ha det om 5 år. Det driver mig framåt :)
Trevlig helg :)

Så sant som är sagt. Själv målar jag upp bilder hur jag vill ha det om 5 år. Det driver mig framåt :)
Trevlig helg :)
Samma här :) Förhoppningsvis har livstids"straffet" blivit till ett tidsbestämt straff vilket innebär att få börja drömma på riktigt om en framtid igen. Trevlig helg!!

Instämmer! Ingen post och inga samtal heller under helgen :) jag ska bli bättre på att njuta av nuet.

Vet att jag när jag hade det som värst längtade till varje helg för då kunde jag sova iaf två nätter istället för att ligga vaken och fundera.Har det jättejobbigt nu med men på nåt vis kan jag få ihop det genom att pussla , deala osv med lånebolag.

Hej vänner!

Förstår vad ni menar.. är där nu och går omvägar när brevbäraren kommer.. svara telefon vill man ju inte heller.. ja ett helvete är detta och har gett upp att pussla o fixa avbetalningsplaner varje månad .. tar mycket kraft i slutet av varje månad och ändå fattas det en 10-15 tusen för att kunna betala allt.

Känns faktiskt lite skönt då jag bestämt att det inte håller längre och kommer släppa allt till KFM...
Bättre med löneutmätning och förhoppningsvis en skuldsanering längre fram.
Ska till kommunens budgetrådgivare om dryga veckan och får se vad det ger..

Lycka till hos skuldrådgivaren jobaby :)

Haft de bästa veckorna på jag vet inte hur länge sen vi fick inledande...inga samtal, inga brev & känner bara ett totalt lugn i kroppen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp