Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Att släppa sin evereydayplus kredit

Hej!
Jag måste tyvärr släppa min everydayplus kredit , det har gått så långt som att krediten sägs upp på söndag om jag inte kommer in med 13000kr ( vilket jag verkligen inte har) ni som fått er kredit uppsagd av dem, vad händer? Hamnar det efter detta hos inkasso? Hamnar det här i något missbruksregister, de tar ju ingen UC när man ansöker så då borde det ju inte hamna i något sådant register eller vad säger ni som har erfarenhet av detta? Mår skit av detta :(

Jag vet att dom flesta brukar skriva att lån och krediter som inte sköts (kan) hamna i ett missbruksregister,sedan om det bara gäller i deras system eller i alla kreditupplysningssystem vet jag dock ej.Jag hade ett lån via "Wasa Kredit" och vid ett tillfälle så gick det vidare till inkasso,men jag lyckades häva detta genom att betala in samtliga 2 förfallna belopp.Men dom hade som princip att skriva att det hamnade i ett sådant register om man inte reglerade skulden i tid och lånet blev uppsagt i förtid.

Något sådant står det inte i brevet som jag fått från dem, det är verkligen helt omöjligt för mig att betala in 13000kr , annars hade jag gjort det.

Jag har mailat dem och inväntar det svaret, får se när det kommer,,

Det hamnar i Svea inkasso.
Det gjorde min när min kredit blev uppsagd, efter 3 månader obetald faktura.

Svea inkasso va grymt bra att ha å göra med. Delade upp fakturan efter ditt önskemål.

Dom kanske inte reg lånaren i ett "missbruksregister" heller om krediten sagts upp.Ja Svea Inkasso är väldigt bra bolag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp