Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Att släpa 2 månader på skuldsanering. Någon som gjort det? Vad hände?

Oj, per månad. Ja det var en del.
Ja det är en del så därför jag begärde själv omprövning! Kommer bli ca 3000 kr netto mer per månad som jag tjänat extra ! Däremot så har mitt förbehåll ökat med 1500 kr redan och säkert 800 kr mer från januari ! Så blir nog inte inte jättestor höjning av beloppet att betala

Senast ändrad:
Ja det är en del så därför jag begärde själv omprövning! Kommer bli ca 3000 kr netto mer per månad som jag tjänat extra ! Däremot så har mitt förbehåll ökat med 1500 kr redan och säkert 800 kr mer från januari ! Så blir nog inte inte jättestor höjning av beloppet att betala
Jag har hittills omprövat varje gång där varit en ändring, så har man ryggen fri.
Nyss skickat in en ny omprövning pga en löneökning på ca 2500kr före skatt.

Jag har hittills omprövat varje gång där varit en ändring, så har man ryggen fri.
Nyss skickat in en ny omprövning pga en löneökning på ca 2500kr före skatt.
Ja det kommer nog jag med göra ! Har du gjort det alltid vid årets slut ? För jag har så sjukt varierande lön ! Ena månaden 40k och nästa 58k ! Så kände i september att det var likabra !

Ja det kommer nog jag med göra ! Har du gjort det alltid vid årets slut ? För jag har så sjukt varierande lön ! Ena månaden 40k och nästa 58k ! Så kände i september att det var likabra !
Nej min lön diffar inte så mycket. Har inte alls lika mycket möjligheter till övertid på mitt jobb. Typ nån timme här och där VÄLDIGT sällan. Men har omprövat vid varje ändring av min lön. Känns bättre att ha ryggen fri än tvärtom.

Nej min lön diffar inte så mycket. Har inte alls lika mycket möjligheter till övertid på mitt jobb. Typ nån timme här och där VÄLDIGT sällan. Men har omprövat vid varje ändring av min lön. Känns bättre att ha ryggen fri än tvärtom.
Alltid fått avslag på ansökan ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp