Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Att leva med skuldsanering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Att leva med skuldsanering.

Vad är dina erfarenheter? Dela med dig.

För mig har det i det stora hela gått bra.
Jag känner mig friare trots att jag på ett sätt är mer fängslad.
Skön känsla att betala allt med egna pengar och framförallt att slippa ha ångest varje månad när lånen skulle betalas och då tvingas ta nya lån för att betala gamla.
Jag önskar att jag skulle ha gett upp tidigare.
Ett år kvar av min sanering.

Jag är klar sedan april i år men under de fem åren jag hade sanering så funkade det bra.
Jag hade koll på mina pengar och hade alltid kvar pengar när lönen kom.
Jag styrde en del räkningar till juni och december då man fick behålla hela lönen, exvis bilförsäkring, djurförsäkring.

Jag är klar sedan april i år men under de fem åren jag hade sanering så funkade det bra.
Jag hade koll på mina pengar och hade alltid kvar pengar när lönen kom.
Jag styrde en del räkningar till juni och december då man fick behålla hela lönen, exvis bilförsäkring, djurförsäkring.
Du har verkligen gjort det med bravur.

En annan sak som funkade bra för mig. Jag berättade det för folk jag tyckte borde känna till om min skuldsanering.
På så sätt behövde jag inte komma med nån liten vit lögn om varför jag inte kunde följa med ut på restaurang, nån resa eller vad det nu var.
Detta bemöttes med stor respekt av de jag berättade för.

En annan sak som funkade bra för mig. Jag berättade det för folk jag tyckte borde känna till om min skuldsanering.
På så sätt behövde jag inte komma med nån liten vit lögn om varför jag inte kunde följa med ut på restaurang, nån resa eller vad det nu var.
Det är viktigt.

Det där tror jag är väldigt viktigt och för en annan väldigt skönt att folk förstår ens situation. Man får hoppa över vissa kvällar helt enkelt.

Det där tror jag är väldigt viktigt och för en annan väldigt skönt att folk förstår ens situation. Man får hoppa över vissa kvällar helt enkelt.
Absolut. Dessutom så blev det att jag sa till när jag kunde följa med istället för att jag blev tillfrågad. Funkade hur bra som helst.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp