Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Att låna bil med skuldsanering

Vilket tråkigt svar! Blir ledsen. Vet inte om TS sökt här inne men personligen fick jag inte upp någon bra träff när jag nu snabbt sökte på ämnet. Finns det en regelbok för vad man får fråga och inte? Är ny på forumet så är genuint nyfiken. Och att ställa en fråga innebär väl per automatik inte att man inte alls har koll? I så fall är ju alla frågor onödiga? Alla kan besvaras med ”håll koll”? Jag kanske överreagerar men tänker att skriver/frågar man här inne är man antagligen både pressad, stressad och utsatt. Onödigt att vara dryg. Förstår att man inte orkar svara på samma saker gång på gång men kanske bättre att avstå helt då?
Nejdå de flesta är faktiskt väldigt trevliga här.
Om man inte får ställa en fråga som tidigare ställts skulle detta forum dö ut rätt fort, då de flesta nya trådar inte har "något nytt". Utan de finns trådar med liknande innehåll.

Jag kan även tycka att sökfunktionen på sådana här forum är lite bökiga.
Om någon fråga inte passar mig, så kan jag bara kolla på nästa istället. Så fråga på!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp