Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Arwus.se, seriösa?

Bluff

självklart är det bluff alltihop, borde anmälas egentligen. Tror inte nån registrerad medlem fått nåt lån. Var dum nog att söka, fick inte ens svar...

lån

Verkar vara många besvikna som inte uppfyller lånekraven här på forumet ? :) Antingen lånar ett företag ut eller ej,vad har det med bluff att göra ? ett företag lånar ut till den som den anser ha betalningsförmåga,thats it.

Arwus

Jag sa inte att jag kände VD men jag känner till honom o han är en skicklig finansman,speciellt i aktier. Lån o leasing är en biverksamhet av förvaltningen. Oerhört skarp och jag gissar att han inte lånar ut till vem som helst.

sammanträffande?

Hur kommer det sig att positiva inlägg kommer från samma Ip nummer och under kort tid, men av (flera personer).
Och att Vd och lånutbetalare heter Ulric(vd mailade inte mig)
Om man är så god vän med Vd så lånar man av honom direkt med bättre vilkor inte här.

Konstigt med Arwus

Detta är märkligt med Arwus

Dom tre första svaren är från samma IP, med hela 7 minuters mellanrum. Känns inte så seriöst.

Detta har hänt två gånger

Vd och låneutbetalaren heter samma ovanliga namn fast de inte ska vara samma person

Flera blev beviljade vid midsommar men fick avslag senare, kanske beror det på högre krav.

Omsatte 13 tusen förra året. Företaget har dock större kapital 172 tusen

Gått minus tre år på rad konstigt med tanke på hur duktig VD är. Kanske precis köpt
bolaget vem vet.

Mailsvaret var inte riktigt seriöst utan lite löjligt (vi är typ inte Swedbank)

I alla fall så verkar det vara så att denna utlåning ej finns eller ligger på hobbynivå när det finns pengar i kassan

Instämmer och om nu företaget är så seriöst... så hör det väl till att svara på en låneansökan iallafall... Jag som sökte men ej fick svar.

Jag sa inte att jag kände VD men jag känner till honom o han är en skicklig finansman,speciellt i aktier. Lån o leasing är en biverksamhet av förvaltningen. Oerhört skarp och jag gissar att han inte lånar ut till vem som helst.

Kom igen Ulric Svensson, det är du som skrivit detta!

I vilket fall är denna Ulric väldigt underlig, i ett mejl stod det att hans "chef" förbjudit all utlåning tillvidare på grund av för hög utlåning de senaste dagarna. I ett annat mejl undertecknades det med "Ulric VD".

Betalas inte lånet tillbaka i tid skickar han hotmejl där han meddelar att han tänker debitera väldigt höga "administrationskostnader". Lite underligt hur han tänker här? Man accepterar ju inget avtal när man lånar ju, han har inte ens laglig rätt att ta ut 50 spänn för en betalningspåminnelse!

Jösses, inte missar man ett mejl angående låneansökan OM man är ett seriöst företag som vill ha nöjda kunder...

Haha, är du på riktigt eller? Även ett "oseriöst" som "seriöst" vill man säkert inte missa något mejl, tror du Ulric missat detta med vilje eller? Dessutom tycker jag det är dålig stil att gnälla över något sådant på ett forum, sådant ska man kontakta företaget i första hand om!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp