Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Arwus.se, seriösa?

Arwus

Har lånat av Arwus och de är seriösa. Fick ok efter 1 timme och utbetalning samma dag. Arwus lånar bara ut till seriösa personer. De kräver alla uppgifter om dig och gör sedan en kreditkontroll och de vill de ha stadig inkomst och självklart inga betalningsanmärkningar eller obetalda skulder. De kräver numera också kopia på inskickade idhandlingar och bankkontoutdrag som visar lön. Jag har lånat flera gånger och det förekommer aldrig några extra avgifter eller liknande. Nya kunder kan låna 2000 kr men återkommande kunder kan låna mer och mer men aldrig 2 utlåningar samtidigt.

Arwus

Just nu har Arwus semesterstängt och återkommer i augusti. Pratade med VD och det flyter på mycket bra just nu för Arwus,dock hade de haft oväntat stor utlåning i juni.
Arwus är mycket seriösa och tar aldrig några extra avgifter. Utlåning till nya kunder snabblån och leasing tjänsterna hade ökat kraftigt, speciellt leasingtjänsterna som fordrar större belopp.
Det tvingade Arwus att fokusera på befintliga kunder i juli. Hoppas på ny utlåning i augusti igen...

Haha, vilka försöker ni lura. Tre inlägg på åtta minuter? Ganska uppenbart att det är Arwus själva som skriver detta.

Från samma IP är de med, så det är samma "dator" som skrivit dem.

Om Arwus finns representerade här så vore det bästa om ni registrerade en användare och svarade på frågor officiellt. Svaren ovan väcker mer frågor än svar tycker jag.

Arwus inte bra

Hej,

Jeg opfyldte alle krav men kunne inte låna. Jeg afventer stadig svar, men inte hørt fra dem.

Hvis der er en repræsentant fra Arwus må de gerne kontakte mig med PM

Mvh.

Danskeren

Avslag

Sökte efter midsommar fick godkänt, pengar på kontot, 1 min senare så kunde de inte låna ut pga limit var för hög. ansök om ca 30 dagar igen. nu inte ok varför

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp