Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Arwus.se, seriösa?

Utlåningsstopp

Sökte fick först ok, men sedan att de hade uppnått sin månadslimit (pengar slut?) och jag var välkommen att söka nästa månad istället. Så avvakta

Awus

Mailade och ringde Awus och fick som svar:

"Arwus har beslutat stoppa all utlåning 1 månad framåt. Anledning är
kraftig ökning av utlåning i juni speciellt före midsommar. Limit och
säkerhetsnivåer är redan passerade.

Du är välkommen med en ny ansökan i juli/aug

Trevlig sommar

Mvh
Arwus AB "

Arwus

Sökte fick först ok, men sedan att de hade uppnått sin månadslimit (pengar slut?) och jag var välkommen att söka nästa månad istället. Så avvakta

Det tyder ju på att de är seriösa snarare ?
Känner ägaren och han skulle aldrig rusa fram och vara oseriös..vet också att de haft en kraftig expansion av både utlåning och leasingutlåning i juni.

Arwus

Arwus lånar ut till seriösa personer med inkomst och ej betalningsanmärkningar. Ringa går bra men ni kan också skicka in via info@arwus.se via hemsidan uppe till höger.

Ägaren bedriver finansbolag leasing och utlåning på ett seriöst sätt så det är ofarligt att låna via Arwus,behöver ej vara rädd för extra avgifter.

Många har anlitat Arwus i maj och juni så att de har utlåningsstopp pga limit kan säkert stämma. Det handlar ju om risk nivåer och hur fördela pengar mellan leasing och utlåning. Arwus bedriver också förvaltning av värdepapper,främst aktier,på ett mycket skickligt och framgångsrikt tillvägagångssätt. jag gissar att ägaren är erfaren och mycket skicklig på just förvaltning men jag tror inte Arwus förvaltar publikt.

Arwus lånar ut till seriösa personer med inkomst och ej betalningsanmärkningar. Ringa går bra men ni kan också skicka in via info@arwus.se via hemsidan uppe till höger.

Ägaren bedriver finansbolag leasing och utlåning på ett seriöst sätt så det är ofarligt att låna via Arwus,behöver ej vara rädd för extra avgifter.

Många har anlitat Arwus i maj och juni så att de har utlåningsstopp pga limit kan säkert stämma. Det handlar ju om risk nivåer och hur fördela pengar mellan leasing och utlåning. Arwus bedriver också förvaltning av värdepapper,främst aktier,på ett mycket skickligt och framgångsrikt tillvägagångssätt. jag gissar att ägaren är erfaren och mycket skicklig på just förvaltning men jag tror inte Arwus förvaltar publikt.

Sätter 100 000kr på att det är ägaren själv som skrivit inlägget...

bedrägeri

Ansökte om ett lån men fick till svar att de varit utsatta för bedrägeri. Så ansökan avslogs och de sa att de inte kommer låna ut inom närmaste tiden.:(

kman

Kman fick förmodligen nej pga betalningsanmärkningar. Självklart kan inte ett finansbolag låna ut till vem som helst så Arwus är säkert seriösa. Alla seriösa ftg har säkerhetslimit osv

Utlåning

Med tanke på deras lätta lånesystem så är det inte konstigt att vissa typer fösröker blåsa dem. Synd att det drabbar mig.

Kman fick förmodligen nej pga betalningsanmärkningar. Självklart kan inte ett finansbolag låna ut till vem som helst så Arwus är säkert seriösa. Alla seriösa ftg har säkerhetslimit osv

Varför skulle man uppge att de varit utsatta för bedrägeri om det var anledningen? Nej, det låter väldigt suspekt med Arwus detta...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp