Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Arwus är skojare!!

Försökte idag låna på arwus.se..Ulrik Svensson som killen heter ville ha mina uppgifter vilket jag gav honom. Personnummer samt en kopia på min årsinkomst (250 000kr). Jag har inga skulder eller anmärkningar. Killen frågar om jag haft skatteskuld någongång? Nej skrev jag jag får alltid tillbaka på skatten. -Tyvärr vi säger nej till dig var svaret jag fick. Jag uppfyller ALLA krav men får ej låna!? Ulric skriver att jag tjänar för dåligt för att låna och frågar mig så här. -Tänk efter varför du vill låna? Killen menar att de som tjänar mer än mig ska få låna MEN då är ju frågan varför skulle en person som tjänar 300 000kr behöva låna om jag som tjänar "så" dåligt så att jag behöver låna? Detta är ju ett skämt tycker jag!!

Håller med

Fått samma svar.

Tror ej att han lånar ut alls kanske bara vill åt våra uppgifter.
Hoppas jag har fel.

Då kanske vi har fel, du är den första regade medlemmen som har fått låna i denna debatt. Min senaste ansökan har jag inte fått svar på testar igen.

Arwus är ok

Jag vill bara tala om att jag har lånat av Arwus vid flera tillfällen och fått ett korrekt och bra bemötande. Då jag var något sen med återbetalningen av ett lån fick jag mejl´kontakt och möjlighet att förlänga lånet mot en rimlig kostnad. Så skojare är de absolut inte! I somras vet jag att de hade problem med utlåningen då det var svårt att få återbetalning på beviljade lån, dvs likviditetsbrist, men nu verkar läget bättre. Vet dock inte vilka principer de tillämpar avseende inkomstprövning och liknande.

Om någon funderat på att ta lån hos honom så tänk på att lånet är löpande dvs. 430kr läggs till skulden varje månad + lite andra avgifter (runt 150kr/månad).

nekad lån

jag ville bara informera om att ingen skall vara bedrövad över att bli nekad lån min svägerska sökte 4000 blev nekad inga skulder låst kapital på banken ca 3 miljoner ville baraha 4000 utan röra kapitalet som är låst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp