Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Arvato godkänner dom avbetalning efter tingsrätten?

Hej
Jag har ett ärende hos Arvato som jag har bestridit för att inte få en betalningsanmärkning.
Nu har detta gått vidare till tingsrätten och jag tänkte försöka få till en avbetalningsplan, det är en ganska stor skuld 16.000 så jag är lite orolig om dom nekar mig en avbetalningsplan.
Så jag undrar nu om det är någon som fått en avbetalning hos Arvato efter tingsrätten?

Hej
Jag har ett ärende hos Arvato som jag har bestridit för att inte få en betalningsanmärkning.
Nu har detta gått vidare till tingsrätten och jag tänkte försöka få till en avbetalningsplan, det är en ganska stor skuld 16.000 så jag är lite orolig om dom nekar mig en avbetalningsplan.
Så jag undrar nu om det är någon som fått en avbetalning hos Arvato efter tingsrätten?
Mejla dom o fråga om en avbetalningsplan, de vill nog vara ha skulden fastslagen först. Föreslå vad du kan betala i mejlet.

Mejla dom o fråga om en avbetalningsplan, de vill nog vara ha skulden fastslagen först. Föreslå vad du kan betala i mejlet.

Jo men jag vill inte maila dom riktigt ännu, jag har fortfarande inte fått något från tingsrätten utan bara meddelade från KF att dom skickat vidare. Har inte råd att betala första betalningen förens skattepengarna kommer och mailar jag nu och erbjuder första avbetalning i april så tror jag inte dom godkänner det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp