Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Artiklarna..

Sydsvenskan gör nu en serie artiklar om överskuldsatta i vårt samhälle...
Dessa artiklar lägger dom även ut på Facebook, som jag följer...

Kommentarerna från gemene ”man” är horribla... shit asså, enligt gemene ”man”, så bör ja sätta ett skott till min panna.. Ja e värd NOTHING !! Ja ska bara bort.. Hånskratten flödar och elakheter likaså...
Hatet mot oss överskuldsatta är mig nästintill övermäktigt!

Drevet är sanslöst - sicket HAT ! Hur överlever man?! :(

Kommentarerna från gemene ”man” är horribla... shit asså, enligt gemene ”man”, så bör ja sätta ett skott till min panna.. Ja e värd NOTHING !! Ja ska bara bort.. Hånskratten flödar och elakheter likaså...

Sluta läsa! Och det finns så många som gömmer sig bakom fasader..

Jag har sett liknande drev när Expressen/Aftonbladet lagt ut artiklar om ”lyxfällan” !

Drevet/hatet/hånskrattandes är likvärdigt detta...

Ja vet inte... känns som att loppet e kört! Ja har tappat min värdighet, min stolthet... alla ”anonyma” sparkar på mig/oss... :(

Jag har sett liknande drev när Expressen/Aftonbladet lagt ut artiklar om ”lyxfällan” !

Drevet/hatet/hånskrattandes är likvärdigt detta...

Ja vet inte... känns som att loppet e kört! Ja har tappat min värdighet, min stolthet... alla ”anonyma” sparkar på mig/oss... :(
Nu har jag inte sett artiklarna men de är väl inte uppbyggda att vara "underhållning" som Lyxfällan. Där människor med flit ska idiotförklaras för att sedan vara frälsta när programmet är slut. Och är inte artiklarna så, så är ju reaktionerna rent människoförakt.

Ingen är perfekt och kan göra fel.
Det finns bara väldigt mycket folk som tror lite för mycket om sig själva eller som behöver klanka ner på andra för att må lite bättre själv eller framförallt få känna sig ”lyckade”. Tragiskt, blir så fruktansvärt arg på sånt. För i slutändan, oavsett vad, så är vi alla bara människor med kött och blod och kommer gå samma öde till mötes. Om folk bara kunde begripa det och sluta döma..

De som sökt och hittat och engagerar sig i detta forum är ju personer som vill göra rätt, som vill bli skuldfria. Oavsett hur vi hamnat här så har vi viljan att göra rätt, att komma på banan håll huvudet högt allihop ingen här är sämre än någon annan vi vill och vi försöker med olika förutsättningar

Hatet mot oss överskuldsatta är mig nästintill övermäktigt!

Sluta läs skiten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp