Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Arbetsnarkomanens löneutmätning

Iomed att min inledande skuldsanering inte gick igenom pga ojämn inkomst gör jag ett nytt försök med löneutmätning, har idag betalat in 6 av 16 skulder som var med i utmätningen innan skuldsaneringen med pengarna som då inte gick till skuldsanering denna månaden, inom någon månad lär resterande skulder jag hadde innan ansökan hamna med i löneutmätningen och löneutmätning starta igång igen, samt att de pengarna jag lagt på skuldsaneringen betalas in till borgenärerna så gör jag ett eget försök att slå 5 årsplanen igen .fick inledande i mars i år 2025 så målet är att stå skuldfri senast mars 2030
Och lyckas du med det, så finns det även en stor risk att du hade nekats för att du inte är insolvent.

Och lyckas du med det, så finns det även en stor risk att du hade nekats för att du inte är insolvent.
Kommer helt klart vara en utmaning men skulle absolut inte gå om jag ”bara” jobbade 100% , tog full semester, full komp , var ledig helgdagar, osv som kronofogden istortsett kräver för att bevilja skuldsanering. Och inte heller tar hänsyn till vid ansökan om skuldsanering att man gjort innan man fått besked .

utan detta bygger på att man tjänar varje krona man har möjlighet till att tjäna utan att bryta mot lagen.

Det kan betyda extrapass på ordinarie jobbet, extrajobb, sparade semesterdagar & komptimmar, obekväma arbetstider, såld sommarsemester osv för att klara av det

Senast ändrad:
Kommer helt klart vara en utmaning men skulle absolut inte gå om jag ”bara” jobbade 100% , tog full semester, full komp , var ledig helgdagar, osv som kronofogden istortsett kräver för att bevilja skuldsanering. Och inte heller tar hänsyn till vid ansökan om skuldsanering att man gjort innan man fått besked .

utan detta bygger på att man tjänar varje krona man har möjlighet till att tjäna utan att bryta mot lagen.

Det kan betyda extrapass på ordinarie jobbet, extrajobb, sparade semesterdagar & komptimmar, obekväma arbetstider, såld sommarsemester osv för att klara av det
Ja och hoppas din hälsa klarar det.

All kredd för den inställningen. Var bara mån om din hälsa längs vägen.

Har en liten fundering efter avslag efter inledande skuldsanering, hur lång tid tar det 1 innan löneutmätning börjar igen 2 tills pengarna som blivit inbetalda under inledande går till långivarna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp