Dom har nog sina lik i garderoben också ska du se! Du verkar vara lite av ett nervvrak NY2018. Inge illa menat. Bor du i sthlm så hade jag kunnat svänga förbi med några xanor så du får sova ut Iallafall!
Hej, tack för svar.
Adde87: Jag har runt 800000 i skulder, så kan inte riktigt betala in summan. Alla är inte hos KF ännu, men gott på väg.
Ny2018: Ja, jag får göra det.
Kimsan72: Tänker att det kanske har blivit något fel med de olika besluten och lönekörningen. Hoppas det. Tack för omtanken. Jag mår annars ganska bra, har så gott som förlikat mig med löneutmätningen, har ju inte riktigt börjat än, men det känns stabilt på ett sätt som jag inte har varit med om på flera år. Får fortfarande lite dippar över hur jag kunde sätta mig själv i denna situationen. Senast här om dagen när några på arbetet pratade om Lyxfällan....alla såg ned på människorna i Lyxfällan, ganska hårda ord...jag mådde jättedåligt resten av dagen. Hoppas att det går bra för dig. Jag är inte så ofta på min dator, där jag är inloggad automatisk till lånforum, jag läser ibland från min mobil, men är inte inloggad där.

!

Om de blir tvingad till det, kommer arbetsgivaren då kräva mig på de pengarna? Tack för svar LassemanArbetsgivaren kan bli tvingad att betala in även om avdraget inte är gjort
Nervvrak ?Dom har nog sina lik i garderoben också ska du se! Du verkar vara lite av ett nervvrak NY2018. Inge illa menat. Bor du i sthlm så hade jag kunnat svänga förbi med några xanor så du får sova ut Iallafall!
Om de blir tvingad till det, kommer arbetsgivaren då kräva mig på de pengarna? Tack för svar Lasseman