Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Arbetsgivare inte dragit löneutmätning

Dom har nog sina lik i garderoben också ska du se! Du verkar vara lite av ett nervvrak NY2018. Inge illa menat. Bor du i sthlm så hade jag kunnat svänga förbi med några xanor så du får sova ut Iallafall!

Arbetsgivaren kan bli tvingad att betala in även om avdraget inte är gjort

Hej, tack för svar.
Adde87: Jag har runt 800000 i skulder, så kan inte riktigt betala in summan :). Alla är inte hos KF ännu, men gott på väg.
Ny2018: Ja, jag får göra det.
Kimsan72: Tänker att det kanske har blivit något fel med de olika besluten och lönekörningen. Hoppas det. Tack för omtanken. Jag mår annars ganska bra, har så gott som förlikat mig med löneutmätningen, har ju inte riktigt börjat än, men det känns stabilt på ett sätt som jag inte har varit med om på flera år. Får fortfarande lite dippar över hur jag kunde sätta mig själv i denna situationen. Senast här om dagen när några på arbetet pratade om Lyxfällan....alla såg ned på människorna i Lyxfällan, ganska hårda ord...jag mådde jättedåligt resten av dagen. Hoppas att det går bra för dig. Jag är inte så ofta på min dator, där jag är inloggad automatisk till lånforum, jag läser ibland från min mobil, men är inte inloggad där.

Usch, lyxfällan vägrar ja titta på, men min dotter gör det & hon är snabb med att delge mig info... beklämmande! :(
Själv tog ja äntligen mod för ca en månad sedan (över vår sedvanliga tjejmiddag med mina bästa vänner) och berättade om MIN situation. Mina älskade vänner tog de underbart och la inga värderingar i det, mer än det uppenbara - att de va ”sorgligt” att ja hade försatt mig i situationen :( !
Det var en enorm lättnad över att ha fått ”lättat” på mitt hjärta inför dom som står mig närmast & allt känns precis som vanligt... Enda skillnaden är att när ja nu ska stå ”värdinna” på nästa tjejmiddag, så vill alla ”pytsa in” & vem tackar nä till det...typ :D:p
Vi är ju ALLA samma personer fortfarande även efter vi kommer ”fram ur garderoben”... :)
Vi kämpar på ! ❤️

Dom har nog sina lik i garderoben också ska du se! Du verkar vara lite av ett nervvrak NY2018. Inge illa menat. Bor du i sthlm så hade jag kunnat svänga förbi med några xanor så du får sova ut Iallafall!
Nervvrak ?
Som vanligt levererar du spydiga kommentarer och antagande.
Tack för omtanken men jag har sovit 11 timmar i natt och är hur lugn som helst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp