- Meddelanden
- 140
- Mottagna reaktioner
- 185
- Poäng
- 347
Nej Kimsan, Inte ett dugg absurt! Vare sig du har bestämmanderätt eller inte så visar det du skriver på noll sympati i de rader jag citerar. Tvärtom försöker du sätta dig på andra och hävda att du är extra begåvad och kompetent med hjälp av att försöka hävda deras obegåvning och inkompetens. Sätter man det i sammanhanget om vad du skrivit tidigare så medans de får skylla sig själva så borde hela världen lägga sig för dina fötter och hjälpa dig? Nej, Ta tag i dina egna problem innan du tar dig rätten att sätta dig på andra! Tills dess är ditt misslyckande lika stort som deras. De som inte klarar av att ens ringa för att inte bli vräkta. För du klarar ju inte heller att ta tag i någonting egentligen eller hur? Du bara fortsätter att köpa dyra märkeskläder, klippa dig var 6 vecka. springa på dyra kaféer och resturanger, köra dyra bilar och bo mitt i stan? Men just det ja, jag glömde ju att du faktiskt (på detta forum) erkänner att du är överskuldsatt. Ja det är ju en stor bedrift... Va du vet kanske en av dessa "lata" hyresgäster som inte ens ringer när de riskerar vräkning" gör detsamma.