Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Arbete hos kfm?

Jag skojade bara. Det blir lite lättare med humor.
Jag håller på dig, verkligen lycka till.
Förstod det själv skojat rätt bra om detta idag kan jag säga. Vad är liksom oddsen att de vill ha mig på jobbet trots jag tackat nej en gång

Förstod det själv skojat rätt bra om detta idag kan jag säga. Vad är liksom oddsen att de vill ha mig på jobbet trots jag tackat nej en gång
Jag tror på ödet och att saker hände av en mening.

Och det kollar de först 3 dagar innan jobbet startar? Ja kanske är det så Tack jag tycker själv det faktiskt, tänker vara ärlig och stolt över mig och vad jag kan!!

Zippi, Du om någon har något att tillföra denna statliga organisation... med Din egen erfarenhet...inte minst !

Lite kuriosa: på mitt förra företag anlitade vi ett litet inkasso företag - fsmilje ägt. Jag kom att lära känna ägaren väldigt väl... Han berättade att i samband med kraschen på 90talet i kombination med en uppslitande skiljsmässa, så hamnade han snett med hemska inkasso bolag och KF efter sig...
Han lovade där & då att en dag skulle han starta upp ett eget inkassobolag - ett humant sådant !
Han tog sig slutligen igenom ”sin skit” och mycket riktigt, så lyckades han till slut starta sitt eget lilla inkasso bolag som främst vände sig till bostads företag... Han inkasserade hyresfordringar som aldrig förr ! Vi hade haft problem med detta innan vi anlitade honom, men när vi så gjorde, hade vi en bra samarbets partner som kunde tala till/med våra ”dåliga” betalare på ett sätt, som inte vi kunde.. Han förstod dom...han pratade deras ”språk”...och vi inkasserade hyror som aldrig förr ! :)

Liknande språk kommer Du kunna tala med geldenärer... :)
GOOD luck sweetie !!!

Zippi, Du om någon har något att tillföra denna statliga organisation... med Din egen erfarenhet...inte minst !

Lite kuriosa: på mitt förra företag anlitade vi ett litet inkasso företag - fsmilje ägt. Jag kom att lära känna ägaren väldigt väl... Han berättade att i samband med kraschen på 90talet i kombination med en uppslitande skiljsmässa, så hamnade han snett med hemska inkasso bolag och KF efter sig...
Han lovade där & då att en dag skulle han starta upp ett eget inkassobolag - ett humant sådant !
Han tog sig slutligen igenom ”sin skit” och mycket riktigt, så lyckades han till slut starta sitt eget lilla inkasso bolag som främst vände sig till bostads företag... Han inkasserade hyresfordringar som aldrig förr ! Vi hade haft problem med detta innan vi anlitade honom, men när vi så gjorde, hade vi en bra samarbets partner som kunde tala till/med våra ”dåliga” betalare på ett sätt, som inte vi kunde.. Han förstod dom...han pratade deras ”språk”...och vi inkasserade hyror som aldrig förr ! :)

GOOD luck sweetie !!!
Fantastisk historia. Jag blev verkligen rörd.

GOOD luck sweetie !!!
Men åh fick en tår i ögat här vad fint. Har tänkt samma tanke men är inte lika övertygad om att de kommer se det så. Stort Tack!!!

Men åh fick en tår i ögat här vad fint. Har tänkt samma tanke men är inte lika övertygad om att de kommer se det så. Stort Tack!!!

You go girl... :) Håll huvudet högt, var stolt över dina erfarenheter som har burit Dig framåt... :) Vi hejar på Dig !!

Kul om det går vägen, jag är tveksam att det går vägen pga skuldsaneringen men vem vet :)

Det tror jag inte heller, men jag berättar hellre för chefen på KF än för bemanningsföretaget, de behöver inte veta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp