Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Arbete hos kfm?

Ingen aning men jag pluggade med dom sett bara på FB att dom båda jobbar på Kronofogden i Malmö, kontoret där på Masttorget. Dörr i dörr med Systembolaget.
Det är som att någon inte skulle få jobba på trafikverket för att dom saknar körkort :D

Jobbar de kvar och fortfarande har utmätning? Och vet du vad deras roll är?
Nä jag kan inte heller se att det borde vara ett problem, jag om nån vet ju vad allt innebär då :p och de har säkert nåt system där de kan se vem man kollar upp, på min senaste arbetsplats var det förbjudet att gå in och kolla på nån man känner. Just nu velar jag mellan att hoppa av samtidigt som jag är nyfiken på om det kanske faktiskt går vägen

Jo det får man inte, eller handlägga.. inte så lätt när man får en lista med personnummer och man suttit och fixat en stund och sen ser "men. Johan?"

Någon kan ju ställa frågan till vårt lönekontor, statens servicecenter om hur många hos kfm som har löneutmätning. Borde vara offentlig uppgift, intressant att veta

Lycka till i alla fall :)

Har gått vidare och är nu 1 av de 5 som kronofogden vill träffa. Vill så gärna veta om jag redan är kollad eller om de obekväma frågorna kommer på det personliga mötet. Jobbigt detta

Har gått vidare och är nu 1 av de 5 som kronofogden vill träffa. Vill så gärna veta om jag redan är kollad eller om de obekväma frågorna kommer på det personliga mötet. Jobbigt detta
Lycka till

Jag tror inte att dom kollar upp Dig förrän dom har bestämt sig för just Dig ! Frågan ställer dom eventuellt oxå vid en direkt intervju med KF.
Lycka till :)

Jag tror inte att dom kollar upp Dig förrän dom har bestämt sig för just Dig ! Frågan ställer dom eventuellt oxå vid en direkt intervju med KF.
Lycka till :)

Mig kollade dom efter intervjun vet jag.
Hoppas det inte blir snöpligt avslut, "vi kommer kolla dig i våra system" "jag har skuldsanering" "då är du inte aktuell, hejdå"

Rimligtvis bör man då kolla upp det först då det är 1 musklick bort misstänker jag, du gallrar ju inte bort kanske 50 kandidater (som eventuellt har liknande meriter) sen i avslutningsfasen så är det 1 kvar och gör den checken då när du redan nekat alla andra?
Låter ju som ett otroligt märkligt tillvägagångssätt.

När jag var försäljningschef så tog vi innan alltid in polisregistret FÖRST för om du då har någon som förekommer där då bemödar man ju inte sig med att ha 4 intervjuer till?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp