Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Appfinans fortfarande inte fått några pengar...

Är detta bolag bluff?

Signerade mitt låneavtal i torsdags, men har fortfarande inte fått några pengar...

Nej inte bluff. Fungerat 6-7 gånger för mig. Dock ibland kan dom vara lite sega men inte mer än 3-4 dagar.

Inte bluff? Gjorde en ansökan drygt en månad sen. Hörda av mig för två veckor sen. Fick ett mail tillbaka samma dag att dom haft lite strul men att ja får svar imorgon.
Som sagt, nu två veckor senare har ja fortfarande inte hört något alls..

Konstigt. Alltid fungerat bra för mig. Enda nackdelen jag kan komma på är att fakturan kommer på posten.

Appfinans verkar vara ett Kalle anka företag. Sökte och hörde ingenting. Efter 2 dagar ringer och ingen svarar. Senare samma dag ringde igen och personen "är på stan" snart tillbaka vid datorn o ska kolla på det där. Inga pengar ingenting och efter två dagar igen ett korthugget svar om nekad fick jag på mailen. Trotts att deras kreditgivning sker via Creditsafe där de bara ser min höga inkomst jag hade 2016 samt inga anmärkningar. Dvs de ser inga andra förfrågningar eller lån jag har. Visserligen ser de i Creditsafe kreditvärdighet medel och tror och som de verkar som så är det efter den där, som det verkar enda personens dagsform det handlar om, om det blir lån eller inte. Helt godtyckligt..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp