Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Apoteksköp på faktura gav en kredit på uc.

Jag köpte piller på Apoteket på faktura för två veckor sen, som jag gjort hela livet. Senaste åren har betalningen sen gjorts till payex.

Nu står det 2200 kredit payex på uc. Surt som attan, speciellt när det inte ens tagits en synlig eller osynlig uc.

Använder apotea om det ska beställas nåt, klarna nyttjar dom sig av

Jag köpte piller på Apoteket på faktura för två veckor sen, som jag gjort hela livet. Senaste åren har betalningen sen gjorts till payex.

Nu står det 2200 kredit payex på uc. Surt som attan, speciellt när det inte ens tagits en synlig eller osynlig uc.

Betala bort och hör av dig till dem att de ska avsluta krediten så försvinner den.

Jo ska betala av rubbet med skattepengarna. Blev så snopen bara för det har aldrig stått innan trots att jag använt payex i evigheter. kan man beställa receptbelagda mediciner på apotea?

Du kan beställa receptbelagda mediciner på alla apotek om du loggar in så ser du dina recept oavsett vilket apotek det är.

Jo ska betala av rubbet med skattepengarna. Blev så snopen bara för det har aldrig stått innan trots att jag använt payex i evigheter. kan man beställa receptbelagda mediciner på apotea?

Absolut, och i 99 fall av 100 (jaja. jag har inte beställt 100 gånger men ni förstår min tanke) så kommer det dagen efter.

Ok får köra på det när högkostnadsskyddet slutat gälla. Tack för tipset!

Någon som vet om apoteket.se idag tar UC om man väljer Walley faktura?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp