Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Anyfin rapporterar till uc

Anyfin sänkte ränta för ett av mina lån, men såg nu att den ligger rapporterad på uc som lån, och de gav mig sämre uc-score:/
Trodde inte de la sig där, jäkla skit!
Har ju redan ett par synliga o nån mer kommer teologen dyka in nästa uppdatering
Får satsa på försöka få bort några av dessa under kommande år

Anyfin sänkte ränta för ett av mina lån, men såg nu att den ligger rapporterad på uc som lån, och de gav mig sämre uc-score:/
Har ju redan ett par synliga o nån mer kommer teologen dyka in nästa uppdatering
Plus tar dem full uc' då kommer du o få en FF!

Ha
Hur mycket bättre ränta fick du? Funderar också på att använda anyfine.
Har inte hört något bra om dom. Visst de sänker dina ockerräntor, men vem gör inte det. Ser inte hur det skulle vara bättre att vända sig dit än till låneförmedlare. Men bra om nuvarande kunder kan redovisa vilken räntesänkning Anyfin fixar.

Vad hade du för förutsättning då? Varför vände du dig inte till Lendo/Advisa?
Bara nyfiken ifall man ska försöka också.

Vad hade du för förutsättning då? Varför vände du dig inte till Lendo/Advisa?
Bara nyfiken ifall man ska försöka också.
Inte så bra förutsättningar, testat samlingslån på Advisa och inte fått. Anyfin tog dessutom bara en enda av de jag skickade in. Då jag sökte hade jag runt 13,8% i uc tror jag samt typ 25 ff

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp