Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Anyfin, någon som provat?

Hej!

Stötte på företaget Anyfin i mitt FB-flöde. Blev nyfiken och kollade i deras tjänst. Någon som provat?

Krakel

Ser ganska bra ut på pappret (https://digital.di.se/artikel/klarna-och-izettle-veteraner-ska-pressa-rantor), antar att det är främst Klarnas och tex Elgigantens avbetalningskunder man vill åt...

Hade jag inte "jobbat" på att få ner antalet förfrågningar hade jag testat och sett om de var intresserade av mitt billån på 97 000 som är nära taket av vad de omfinansierar och som redan har ganska bra villkor.

Detta låter tokintressant.
Någon får hemskt gärna berätta mer om detta

Finns redan en tråd om detta här på forumet

Länk?

Anyfin är enligt mig, en grymt bra tjänst (om den funkar som den marknadsförs). Nytänk och innovativt :)

Lite suddigt om vilka belopp man kan låna och räntor. Det som gäller nu, efter att ha kollat på [egenreklamlänk] är följande:
  • Du kan max "låna" 100 000 kr
  • Räntan ligger på: 3,95 – 24,95 %
  • Inga avgifter

Senast redigerad av en moderator:
Anyfin är enligt mig, en grymt bra tjänst (om den funkar som den marknadsförs). Nytänk och innovativt :)

Lite suddigt om vilka belopp man kan låna och räntor. Det som gäller nu, efter att ha kollat på [egenreklamlänk] är följande:
  • Du kan max "låna" 100 000 kr
  • Räntan ligger på: 3,95 – 24,95 %
  • Inga avgifter
Vad verkar så bra? Tycker tjänsten inte fyller något som helst syfte.

Senast redigerad av en moderator:
Vad verkar så bra? Tycker tjänsten inte fyller något som helst syfte.

Enkelheten? För vanligt folk som knappt vet hur man lägger om lån kan detta fungera riktigt bra.
Ladda upp en faktura och kolla om det blir billigare - klart. Det är väl jättebra? =)

Enkelheten? För vanligt folk som knappt vet hur man lägger om lån kan detta fungera riktigt bra.
Ladda upp en faktura och kolla om det blir billigare - klart. Det är väl jättebra? =)
Den enkelheten blir en fälla. Du laddar upp en faktura på en småkredit och vipps så har du en förfrågan till hos UC. Ta ett rejält lån och betala av alla dåliga krediter i ett svep istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp