Men hur funkar det . Kan man lägga upp avbetalningen på längre tid och få ner kostnaderna typ som på ferratum som är ganska dyrt i månaden ?Har själv tidigare använt de till att lösa utanför Uc. Tror inte man blir nekad på just den grunden.
Tack ! Mycket bra svarJag har tidigare lagt skulder från Klarna, Santander osv hos Anyfin utan konstigheter. De har absolut sänkt räntan, och sedan lagt en betalningsplan likt den ja hade för lånet men mindre. Kunde därmed bestämma absolut minsta månadskostnaden, eller om ja ville amortera mer. Sköter man betalningarna så har man även två betalningsfria månader per år som man kan utnyttja så tycker absolut det är värt det. Bara ha i åtanke att de tar UC, sen kan man lägga alla olika lån hos dom inom en månad innan en ny UC måste tas för ytterligare flytt av lån. Avbetalningen läggs normaltvis över en bestämd (men ändå lång) period men kan man självklart justera detta. Hoppas det svara på din fråga!
Är det lätt att bli godkänd vid kreditbedömning ? Vad har ni haft för förutsättning är de enkla eller hårdaJag har tidigare lagt skulder från Klarna, Santander osv hos Anyfin utan konstigheter. De har absolut sänkt räntan, och sedan lagt en betalningsplan likt den ja hade för lånet men mindre. Kunde därmed bestämma absolut minsta månadskostnaden, eller om ja ville amortera mer. Sköter man betalningarna så har man även två betalningsfria månader per år som man kan utnyttja så tycker absolut det är värt det. Bara ha i åtanke att de tar UC, sen kan man lägga alla olika lån hos dom inom en månad innan en ny UC måste tas för ytterligare flytt av lån. Avbetalningen läggs normaltvis över en bestämd (men ändå lång) period men kan man självklart justera detta. Hoppas det svara på din fråga!
Jag fick avslag i mars, vilket var lite oväntat för mig för tanken var ju bara att lösa befintliga krediter hos andra till en lägre ränta. Hade runt 2.0 i US-score då. Men det bör nämnas att jag är väldigt högt belånad med blancon osv i förhållande till inkomst så låg kalf enligt kalkylerna. För andra kan det säkert gå bättre med samma eller kanske till och med sämre UC.Är det lätt att bli godkänd vid kreditbedömning ? Vad har ni haft för förutsättning är de enkla eller hårda
Är det lätt att bli godkänd vid kreditbedömning ? Vad har ni haft för förutsättning är de enkla eller hårda

Jag fick avslag i mars, vilket var lite oväntat för mig för tanken var ju bara att lösa befintliga krediter hos andra till en lägre ränta. Hade runt 2.0 i US-score då. Men det bör nämnas att jag är väldigt högt belånad med blancon osv i förhållande till inkomst så låg kalf enligt kalkylerna. För andra kan det säkert gå bättre med samma eller kanske till och med sämre UC.
Ok då är det nog svårt för mig som är högt belånad men då vet jagJag fick avslag i mars, vilket var lite oväntat för mig för tanken var ju bara att lösa befintliga krediter hos andra till en lägre ränta. Hade runt 2.0 i US-score då. Men det bör nämnas att jag är väldigt högt belånad med blancon osv i förhållande till inkomst så låg kalf enligt kalkylerna. För andra kan det säkert gå bättre med samma eller kanske till och med sämre UC.