Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Anvönda google pay och nfc på mobilen för uttag i bankomat

Sällan jag hanterar kontanter nu för tiden.

Kan man blippa med telefon (googlepay) på bankomat och ta ut pengar så? Uran att använda det fysiska kortet. (Googlat men inte hittar svar)

Har inget 100% svar men spontant skulle jag säga nej. Däremot kan du ju ta ut pengarna den vägen på typ ICA.

Har inget 100% svar men spontant skulle jag säga nej. Däremot kan du ju ta ut pengarna den vägen på typ ICA.
jag är också ganska säker på att de inte går. När de gäller att ut pengar i kassan på ICA i samband med köp så va jag tvungen att ha de fysiska kortet samt slå kod för att göra uttag, och dessutom maxuttag på 200kr utöver köp. Dock använder jag Apple Pay om de är någon skillnad mot Google Pay.

jag är också ganska säker på att de inte går. När de gäller att ut pengar i kassan på ICA i samband med köp så va jag tvungen att ha de fysiska kortet samt slå kod för att göra uttag, och dessutom maxuttag på 200kr utöver köp. Dock använder jag Apple Pay om de är någon skillnad mot Google Pay.
Aha, visste inte om max gränsen då jag aldrig har kontanter, använder också Apple Pay men utgår från googles variant funkar på samma sätt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp