Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Antidepressiva, leva med ångest

Redan vid små mängder alkohol blir jag väldigt ledsen och nedstämd, grubblerierna förvärras och tankar kring hur livet inte blev förstärks. Så det är max 2 glas vin för mig, annars börjar jag gråta.

Precis likadant här även fast jag inte behöver alkohol för att dem tankarna ska komma.
Tänker mycket på att livet inte alls blev som man velat och det känns så tråkigt.
Oftast ledsen över hur det blev.

Förstår precis hur du känner och visst blir allt dyrare ju äldre dem blir.
Jag sparar undan några hundra varje månad och ska väl göra det tills hon är 18 är tanken. Och hon har med mer pengar på sparkontot än vad jag har just nu :confused:.
Då har du också en egen privatbank att låna nån hundring av ibland ;)

Precis likadant här även fast jag inte behöver alkohol för att dem tankarna ska komma.
Tänker mycket på att livet inte alls blev som man velat och det känns så tråkigt.
Oftast ledsen över hur det blev.

Jag har ju också dessa tankar ständigt i huvudet men med jobb och barn går det bra. Har lärt mig att vara tacksam för det livet erbjuder, små saker. Bara det att ha tak över huvudet, jobb man gillar och bästa av allt-barnen gör att det känns bättre. Om ett år hoppas jag att ekonomin ser mkt bättre ut än vad det gör idag.

Vi får ta vara på ljusglimtarna i tillvaron... dagens första kopp kaffe på morgonen med en äggmacka m majonnäs och dill och DN... det är lycka!

Det är okej att känna sig ledsen över hur det inte blev men man har makten att styra sitt liv mot de mål man sätter upp och det kan göra att man även kan känna glädje :)

Jag har ju också dessa tankar ständigt i huvudet men med jobb och barn går det bra. Har lärt mig att vara tacksam för det livet erbjuder, små saker. Bara det att ha tak över huvudet, jobb man gillar och bästa av allt-barnen gör att det känns bättre. Om ett år hoppas jag att ekonomin ser mkt bättre ut än vad det gör idag.

Vi får ta vara på ljusglimtarna i tillvaron... dagens första kopp kaffe på morgonen med en äggmacka m majonnäs och dill och DN... det är lycka!

Det är okej att känna sig ledsen över hur det inte blev men man har makten att styra sitt liv mot de mål man sätter upp och det kan göra att man även kan känna glädje :)
Håller med:) Jag känner att får jag bara ordning på detta med utmätningen av lön och allt blir rätt så kan jag koppla av det och finna det positiva i livet:)

Hehe fast dessa pengar är ”låsta” och det är nog lika bra det :)
Absolut det bästa att barnens pengar är låsta! Annars hade de antagligen inte funnits ;)
Men min dotter sparar till sig självt på ett vanligt bankkonto så det har hänt att jag har lånat hennes barnbidrag ngn gång men betalar alltid tillbaka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp