Ja då hade jag haft typ 100 och inte 49...De kanske räknar ff utanför UC oxå. Vissa banker tar ju Bisnode, creditsafe och UC.
Varför kan man inte se mikro UC själv?De kanske räkna micro UC samt synlig UC.
Det kan man på min uc, om man prenumererar på kreditkollen. Så kan man klicka på ”min upplysning”Varför kan man inte se mikro UC själv?

Där finns det med förfrågningar från banker som finns under tex Lendo som låneförmedlare trots att det bara ska tas en UC när man söker därigenom.Det har tagits flera UC istället vilket jag inte alls gillar.Varför vända sig till en låneförmedlare om det blir fler än en UC ändå?Men du borde fått upplysningskopian. Vad står det på den?
Du får flera kopior när du gör en ansökan på lendo. Däremot blir det bara 1 upplysning. Kan du lägga ut en bild på hur de ser ut för dig? Men såklart sudda bort namn m.m.Där finns det med förfrågningar från banker som finns under tex Lendo som låneförmedlare trots att det bara ska tas en UC när man söker därigenom.Det har tagits flera UC istället vilket jag inte alls gillar.Varför vända sig till en låneförmedlare om det blir fler än en UC ändå?