Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansökt om skuldsanering

Fick löneförhöjning, ca 1000kr. Gäller två år, kommer det drabba mig negativt tror ni? Ska ringa imorn och fråga och berätta läget:/ är avtalat i våra avtal så jag hoppas inte det ställer till det nu

Fick löneförhöjning, ca 1000kr. Gäller två år, kommer det drabba mig negativt tror ni? Ska ringa imorn och fråga och berätta läget:/ är avtalat i våra avtal så jag hoppas inte det ställer till det nu
Hur var det, hade du inledande? Isf bör du meddela din handläggare.

Jag meddelade min ändrade inkomst under inledande och fick då svar tillbaka att beslutet att inleda skuldsanering kvarstår, tror hon gjorde en snabb uträkning.

Vad bra! Är väldigt liten ändring i inkomst som de flesta får på sina arbeten så det borde inte påverka kan man tycka men nervöst såklart

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp