Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökt om skuldsanering runt 11 april 2023

Idag uppdaterades väntetiderna.

Skuldsaneringen förra tisdagen: arbetade med ärenden från 3e April
Uppdateringen denna tisdag idag: gick från att dom arbetade med ärenden från 3e April till ärenden från 3e April på en vecka.

Sinnesjuka väntetider

Idag uppdaterades väntetiderna.

Skuldsaneringen förra tisdagen: arbetade med ärenden från 3e April
Uppdateringen denna tisdag idag: gick från att dom arbetade med ärenden från 3e April till ärenden från 3e April på en vecka.

Sinnesjuka väntetider
Jösses. Jag ansökte i Mars och har redan hunnit få min skusan beviljad. Jag måste haft tur.

Jösses. Jag ansökte i Mars och har redan hunnit få min skusan beviljad. Jag måste haft tur.

1691520278170.png

Stort grattis. I grevens tid, idag är väntetiderna olidliga.

Min ansökan kom in 16e Juni.

Tisdag 20e Juni (exakt 7 veckor sedan idag) så uppdaterade KFM att dom arbetar med ärenden från 21a mars.

På 7 veckor så har den rört sig 13 dagar från 21a mars till 3e april idag.

Känns som att jag inte får svar i år på min ansökan.

Senast ändrad:
Visa bilaga 3441

Stort grattis. I grevens tid, idag är väntetiderna olidliga.

Min ansökan kom in 16e Juni.

Tisdag 20e Juni (exakt 7 veckor sedan idag) så uppdaterade KFM att dom arbetar med ärenden från 21a mars.

På 7 veckor så har den rört sig 13 dagar från 21a mars till 3e april idag.

Känns som att jag inte får svar i år på min ansökan.
Jag känner likadant, min ansökan kom in 5/6, och lär får vänta.... Riktigt jobbigt! Hoppas innerligt att KF sätter in förstärkning så det ändå inte drar ut alltför länge, men den möjligheten är nog inte stor.

Som vanligt: Låg-växel från slutet på Juni till mitten av Augusti med köbildning och frustration som resultat...
Hoppas att köbildningen minskar nu när handläggarna återvänder till jobbet efter semesterperioden.
Men visst, även handläggarna har rätt till (och behov av) riktig semesterledighet!

Jag känner likadant, min ansökan kom in 5/6, och lär får vänta.... Riktigt jobbigt! Hoppas innerligt att KF sätter in förstärkning så det ändå inte drar ut alltför länge, men den möjligheten är nog inte stor.
Nej med tanke på sparbeting så.

Här på länken kan ni följa väntetiderna:

Från att vi tar emot din ansökan tills du får besked om att vi går vidare med ansökan eller avslår den​

4Månader
Denna vecka börjar vi arbeta med ärenden som kom in den 3 april
Skuldsanering | Senast uppdaterad: 3 augusti 2023

Snart din polares tur, lycka till!
När dem tar emot ansökan, under dessa 4 månader, sluta kfm att göra mätning då? Innan man får beslutet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp