Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökt om massa Smålån. Vill kunna låna för att ordna upp dessa.

Hej. Det verkar som jag fick det beviljad. Signerade låneavtalet, samt kompletterade handling. Ringde sedan upp de och de sa att allting var cool. Kan jag räkna med att de 100% är klart. Har de långa eller korta utbetalningstider?

Grattis! Du lär ha dom innan helgen iaf ;)

Hej.

Jag har lite frågor och önskar om npgon s all individ kan besvara.
1. Får man höja ett relativt färskt lån hos resurs bank. Jag ångrar att jag endast tog 100 och borde faktiskt höjt till 200 eller 170.
2. Sambla, lendo, axo finans. Kan man säga ett ungefär vilket av dessa som är bäst?
Enklast om man kan säga de så.
3. Som sagt inget aktivt skuldaaldo hos fogden, bra årslön, men ca 9 uc förfrågningar på ca 1 månad.
4. Är jag helt rökt för att bli berättigad lån?

Hej.

Jag har lite frågor och önskar om npgon s all individ kan besvara.
1. Får man höja ett relativt färskt lån hos resurs bank. Jag ångrar att jag endast tog 100 och borde faktiskt höjt till 200 eller 170.
2. Sambla, lendo, axo finans. Kan man säga ett ungefär vilket av dessa som är bäst?
Enklast om man kan säga de så.
3. Som sagt inget aktivt skuldaaldo hos fogden, bra årslön, men ca 9 uc förfrågningar på ca 1 månad.
4. Är jag helt rökt för att bli berättigad lån?

Relativt färskt lån? Fick du det inte i onsdags typ?

Jag har höjt tätt inpå med Bank Norwegain en gång. Blev erbjuden 200k på skärmen istället för 150k som jag sökte. Tog ändå 150k som tanken var först men torskade deluxe på spel kommande helgen så skrev någon lögn som vanligt att jag skulle samla mer lån eller renovera köket lr nått och att jag ville ha ytterligare 50k som jag hade blivit erbjuden på skärmen vid ansökan vilket jag fick utan några problem.

Så svaret är ja, skriv eller ring dom.

Hände samma sak för dig?

Herre jävlar! Det här är den värsta tråd jag läst. Jag blev fan utbränd bara av att läsa den.

En fråga till dig Gaspipe. Får du hjälp att klä på dig om morgnarna?

Vad har du använt alla dina sms-lån-pengar till som du tagit sista tiden?

Jag skrev en utmärkt guide på sida 2 som jag nu tänkte följa upp för att se hur det gick.

Verkar ju ha gått utmärkt att få ett lån efter minst 7 upplysningar på 1 advisa ansökan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp