Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökt om massa Smålån. Vill kunna låna för att ordna upp dessa.

Det här måste vara det mest obegripliga jag läst. Jag förstår att du är stressad men du framstår som helt oförmögen att fatta egna beslut. 26 år sa du? Herregud...

Nej men jag vill ju bli av med alla små lån då det närmar sig slutet av månaden.
Inte för o va sån va.. men 2019 skrev du i ngn tråd att du skulle söka skuldsanering. Skulder som var pga gammalt spelmissbruk.

Är du i skiten igen så snälla ta tag i de! För din egen skull medan de fortfarande inte är enorma pengar..

Det här måste vara det mest obegripliga jag läst. Jag förstår att du är stressad men du framstår som helt oförmögen att fatta egna beslut. 26 år sa du? Herregud...
Då har kritikerna börjat vakna till redan.
Hur är det obegripligt? Jag har tagit onödiga lån och vill bli av med de. Jag visste inte att det var bättre att göra ansökan via advisa kanske tills någon nämnde det.
När jag väl gör ansökan så nekad lendify mig efter att jag gjort ansökan när de nappade.

Samtidigt har ja 0 skulder, 0 anmärkningar och en bra årslön. Så ja de klart jag blir stressad när det går inte min väg.
Jag läser även runt olika trådar och många har fått en bra deal med andra förutsättningar.

Tror du inte jag undrar över vad som jag gör fel och börjar nojba då?
Snälla kom igen.

Inte för o va sån va.. men 2019 skrev du i ngn tråd att du skulle söka skuldsanering. Skulder som var pga gammalt spelmissbruk.

Är du i skiten igen så snälla ta tag i de! För din egen skull medan de fortfarande inte är enorma pengar..
Det var åt en väns vägnar.
Hur ska jag annars få olika lån nu om jag var i skuldberget?

För mindre än ett år sen hade 400k i skulder.. du säger att du är "ny" på detta med lån? Inte sant. Du är ju inne andra vändan i låneträsket nu.. De du skrivit finns lixom kvar här på lånforum..

Misstänker att du är rädd att resursbank ska begära kontoutdrag.

Därför lendify avstod?

Va hellre ärlig här så får du bättre hjälp.

Åt en vän? Vi är inte födda igår här. Du vann såklart pengar, betalde av och nu är du där igen..

Jag menar inget illa. Du är säkert för långt nere i träsket för att själv se de. Men de är väldigt uppenbart för oss andra..

Ta hjälp på riktigt, dina skulder är inte enorma.. de är inte försent att sluta!
Fattar att de e skit!

Bilagor

• 20200422_083059.jpg
    20200422_083059.jpg
    457 KB · Visningar: 261
För mindre än ett år sen hade 400k i skulder.. du säger att du är "ny" på detta med lån? Inte sant. Du är ju inne andra vändan i låneträsket nu.. De du skrivit finns lixom kvar här på lånforum..

Misstänker att du är rädd att resursbank ska begära kontoutdrag.

Därför lendify avstod?

Va hellre ärlig här så får du bättre hjälp.

Åt en vän? Vi är inte födda igår här. Du vann såklart pengar, betalde av och nu är du där igen..

Jag menar inget illa. Du är säkert för långt nere i träsket för att själv se de. Men de är väldigt uppenbart för oss andra..

Ta hjälp på riktigt, dina skulder är inte enorma.. de är inte försent att sluta!
Fattar att de e skit!
Du har absolut ingen anledning att tro mig och jag förstår de.
En vän var i knipa under den tiden och jag hittade inget bättre forum än denna och försökte skriva av här. Tyvärr gick det inte så bra ändå i längden. Men jag gjorde ändå ett försök.

Dessa skulder har ingenting med spel att göra

Blir nervös att denne trådskapare har kollapsat pga stress.

Fick du något lån?
Hej. Det verkar som jag fick det beviljad. Signerade låneavtalet, samt kompletterade handling. Ringde sedan upp de och de sa att allting var cool. Kan jag räkna med att de 100% är klart. Har de långa eller korta utbetalningstider?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp