L
Lyckopiller
Gäst
Poäng: 0
Det här måste vara det mest obegripliga jag läst. Jag förstår att du är stressad men du framstår som helt oförmögen att fatta egna beslut. 26 år sa du? Herregud...
Inte för o va sån va.. men 2019 skrev du i ngn tråd att du skulle söka skuldsanering. Skulder som var pga gammalt spelmissbruk.Nej men jag vill ju bli av med alla små lån då det närmar sig slutet av månaden.
Då har kritikerna börjat vakna till redan.Det här måste vara det mest obegripliga jag läst. Jag förstår att du är stressad men du framstår som helt oförmögen att fatta egna beslut. 26 år sa du? Herregud...
Det var åt en väns vägnar.Inte för o va sån va.. men 2019 skrev du i ngn tråd att du skulle söka skuldsanering. Skulder som var pga gammalt spelmissbruk.
Är du i skiten igen så snälla ta tag i de! För din egen skull medan de fortfarande inte är enorma pengar..
Du har absolut ingen anledning att tro mig och jag förstår de.För mindre än ett år sen hade 400k i skulder.. du säger att du är "ny" på detta med lån? Inte sant. Du är ju inne andra vändan i låneträsket nu.. De du skrivit finns lixom kvar här på lånforum..
Misstänker att du är rädd att resursbank ska begära kontoutdrag.
Därför lendify avstod?
Va hellre ärlig här så får du bättre hjälp.
Åt en vän? Vi är inte födda igår här. Du vann såklart pengar, betalde av och nu är du där igen..
Jag menar inget illa. Du är säkert för långt nere i träsket för att själv se de. Men de är väldigt uppenbart för oss andra..
Ta hjälp på riktigt, dina skulder är inte enorma.. de är inte försent att sluta!
Fattar att de e skit!
Hej. Det verkar som jag fick det beviljad. Signerade låneavtalet, samt kompletterade handling. Ringde sedan upp de och de sa att allting var cool. Kan jag räkna med att de 100% är klart. Har de långa eller korta utbetalningstider?Fick du något lån?