Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

ansökningskrav thorn?

Någon som vet ansöknings krav för lån hos thorn?

Blir nekad varje gång.

Jag sökte via finaref och då kom det till thorn. Mina förutsättningar är 570 tusen förra året, 92 tusen i underskott och 16.7% i uc score, 15 ff, inget hos inkasso eller krono. Fick ett lån på 15 tusen kronor då. Plus att jag fick en kredit på 25 tusen som jag kan handa på hos thorn.

Jag sökte via finaref och då kom det till thorn. Mina förutsättningar är 570 tusen förra året, 92 tusen i underskott och 16.7% i uc score, 15 ff, inget hos inkasso eller krono. Fick ett lån på 15 tusen kronor då. Plus att jag fick en kredit på 25 tusen som jag kan handa på hos thorn.

Vad jag vet så tar inte thorn UC. så de kommer inte åt vad jag har i lån + mina ucff.

där emot ser de min inkomst på 227.000 detta året och 220.000 förra året.
+ att jag har en jäkla massa ff på soliditet.

Har inga smslån registrerade och inga inkasso ärenden. inte heller något skuldsaldo.

Enda saken jag kan se är att jag kan åka dit på ff. eller är min inkomst förlåg för ett lån på 40.000?
Har iof blivit nekad lägre belopp också

Vad jag vet så tar inte thorn UC. så de kommer inte åt vad jag har i lån + mina ucff.

där emot ser de min inkomst på 227.000 detta året och 220.000 förra året.
+ att jag har en jäkla massa ff på soliditet.

Har inga smslån registrerade och inga inkasso ärenden. inte heller något skuldsaldo.

Enda saken jag kan se är att jag kan åka dit på ff. eller är min inkomst förlåg för ett lån på 40.000?
Har iof blivit nekad lägre belopp också

Det är nog på ffr som du inte får

Har du tackat nejt ill något erbjudande från klicklån/leasy innan så ger de svårigheter också.

Thorn tar ju inte UC vid ansökan men registreras lånet hos UC så att de syns för framtida kreditgivare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp