Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan till Lendo inne!

Härligt Gaston, jag har läst dina inlägg länge och du har verkligen kämpat! Bra jobbat kompis, hoppas det löser sig så mycket det bara går med detta lån

Stort tack Clyro! Så länge jag kan hålla mig från att shoppa i gamla spår så ska det nog gå bra på sikt :) Just nu säljer jag snarare av på Tradera istället och det ska jag försöka fortsätta med!

Stort tack Clyro! Så länge jag kan hålla mig från att shoppa i gamla spår så ska det nog gå bra på sikt :) Just nu säljer jag snarare av på Tradera istället och det ska jag försöka fortsätta med!
Ett av de bästa tipsen jag fick en gång (hade hoarder-tendenser och tokshoppade) var att för varje "grej" man köper ska man kasta ut 2 saker. Tex om jag köper en tröja ska jag kasta ett trasigt gammalt linne och ett par gamla håliga strumpor. Om jag köper en blomvas ska jag kasta ut två trasiga kaffekoppar med sprickor i eller utan öra. Har funkat klockrent och kanske kan hjälpa dig lite :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp