Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ansökan på slantar

Gjorde nyss en ansökan på slantar.nu (tror jag). När jag hade fyllt i allt så fick jag logga in med bank-id. På mitt konto ligger dock bara ett gammalt lån. Ingen info om en ny låneansökan, inget mejl heller om jag blivit godkänd eller fått avslag.
Ska jag göra en ny ansökan som inloggad? Konstigt att det inte syns något aktivt ärende på sidan.

Gjorde nyss en ansökan på slantar.nu (tror jag). När jag hade fyllt i allt så fick jag logga in med bank-id. På mitt konto ligger dock bara ett gammalt lån. Ingen info om en ny låneansökan, inget mejl heller om jag blivit godkänd eller fått avslag.
Ska jag göra en ny ansökan som inloggad? Konstigt att det inte syns något aktivt ärende på sidan.

Tror dom godkänner väldigt få numera. Kanske inga alls

Inte dom heller alltså...

Va? Kan man göra det? ;) Tänkte bara kolla om någon visste, är inte jättepigg på att ringa. Men gjorde det och det var som jag misstänkte, man måste göra ansökan som inloggad, vilket känns lite onödigt eftersom man får fylla i alla uppgifter på nytt. Blev hur som helst avslag, trots skapligt bisnode :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp