- Meddelanden
- 23
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Jag har fått ett utslag från KFM utfärdat den 7 januari, men när jag ringer upp dem och frågar varför eftersom jag har betalat, så svarar de att företaget ifråga har dragit tillbaka ärendet samma dag som utslaget utfärdades. Så vad händer nu frågade jag KFM som svarade att de också har stoppat ärendet, men jag kommer att få en betalningsanmärkning ändå. KFM sa till mig att eftersom jag har betalat innan utslaget utfärdades så kan jag göra en ansökan om återvinning för att om möjligt få bort betalningsanmärkningen vilket jag också har gjort. Jag bifogade ett kvitto på att jag har betalat i ansökan vilket KFM sa till mig att göra.
Hur lång tid kan det komma att ta innan jag får ett skriftligt besked i från tingsrätten nu?
Hur stor chans är det att jag blir beviljad återvinning? Är det ens värt att skicka in en ansökan?
Hur lång tid kan det komma att ta innan jag får ett skriftligt besked i från tingsrätten nu?
Hur stor chans är det att jag blir beviljad återvinning? Är det ens värt att skicka in en ansökan?
Bara att hoppas på det bästa nu då
Jag kom bara inte på vad det hette just när jag skrev inlägget, men det står ju i mina papper jag har fått med posten. Det är ett danskt bolag, men namnet har jag inte i huvudet, det är inget bolag jag har haft att göra med förut.