Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansökan inskickad

Ja förstår, det där är en djungel. Lyckades själv inte hitta alla tjänstepensioner som någonsin betalats ut till mig förrän nyligen. Alecta, KPA, Folksam mfl. Beror på bransch och yrkestillhörighet.

Precis, och enklaste är (till @Svante1 också):

Om du planerar att flytta din pension till en annan bank, Nordea tex, så slösa inte energi speciellt om du har haft andra olika extra jobb.

Ge fullmakt till banken. Du gör det så enkelt digitalt och de samlar in alla dina pensioner. Själv visste jag inte vissa (små).
De återkommer med ett svar efter ca 3 dagar, +/- .. Du bestämmer sen om du vill flytta pensionen till dem eller inte, men skönt att få det serverat, helt gratis.
Bifogar länken eller googla bara ”flytta pension till Nordea”.

Precis, och enklaste är (till @Svante1 också):

Om du planerar att flytta din pension till en annan bank, Nordea tex, så slösa inte energi speciellt om du har haft andra olika extra jobb.

Ge fullmakt till banken. Du gör det så enkelt digitalt och de samlar in alla dina pensioner. Själv visste jag inte vissa (små).
De återkommer med ett svar efter ca 3 dagar, +/- .. Du bestämmer sen om du vill flytta pensionen till dem eller inte, men skönt att få det serverat, helt gratis.
Bifogar länken eller googla bara ”flytta pension till Nordea”.

Tack så mycket! Ska göra detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp