Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan inskickad

Effektiv ränta 31.89
Dem ville även ha borgensman och en extra kreditupplysning via D&B tidigare bisnode står det haha komedi
Sjukt ju. Det är väl hela vitsen ju, skyhög ränta mot högre risk, ändå krävs borgensman..

Update: Varit i kontakt med Lendo som ändra ansökan till 200 000kr men man känner att det inte kmr hjälpa.

Jag förstår inte. Har idag inga anmärkningar,betyg nere på 4 vilket ska vara Bra, men noll erbjudanden.

Har 4krediter där en är Qliro avbetalning.
250 000 blanco och inkomst 320 000 fortfarande då det inte är uppdaterat.
Och 3ff nu med dagens Lendo ansökan. Skjut mig någooooooon. Detta va sista droppen av tålamod/hopp allt.
Kommer inte bli bättre än så här. Vänta ett år till kommer inte hjälpa liksom.

Aja hoppas min ”förlust” (denna info)hjälper ngn av er där ute på ngt sätt
Ytterligare faktor som påverkat är att din UC-risk ofta är högre direkt efter att en anmärkning försvunnit. Systemet beräknar att du är mer benägen att söka lön eller krediter då. Läsare i liknande situation uppmanas att ha is i magen några månader till om möjligt för att låta kreditvärdigheten stabiliseras.

Tråkigt att du inte fick några bättre erbjudanden. Ge inte upp hoppet nu, du är inte långt ifrån mållinjen!

Tänk att det finns fler möjligheter än låneförmedlare. Har du pratat med din egen bank? Hur gammal är du; har du pensionspengar som kan flyttas? Vilken bank har du?
Hur ser utgifter vs inkomst ut? Går det ihop om du måste ”vänta ”.

Tänk att det finns fler möjligheter än låneförmedlare. Har du pratat med din egen bank? Hur gammal är du; har du pensionspengar som kan flyttas? Vilken bank har du?
Hur ser utgifter vs inkomst ut? Går det ihop om du måste ”vänta ”.
Doodles vill du förklara lite för mig det där med pensionspengar. När jag loggar in på pensionmyndigheten så ser jag att jag har inkomstpension
Värde 2022-12-31:
376 007 kr
Är det detta man flyttar till en annan bank eller hur fungerar det? Eller är det eget sparande? Vill du vara snäll och förklara för mig? Tack på hand! :)

Doodles vill du förklara lite för mig det där med pensionspengar. När jag loggar in på pensionmyndigheten så ser jag att jag har inkomstpension
Värde 2022-12-31:
376 007 kr
Är det detta man flyttar till en annan bank eller hur fungerar det? Eller är det eget sparande? Vill du vara snäll och förklara för mig? Tack på hand! :)
Det är tjänstepension som kan flyttas från tidigare AG. Inte den allmänna pensionen. De flesta har kollektivavtal där arbetsgivare betalar in procent i förhållande till lön varje månad i din pension.

Det är tjänstepension som kan flyttas från tidigare AG. Inte den allmänna pensionen. De flesta har kollektivavtal där arbetsgivare betalar in procent i förhållande till lön varje månad i din pension.
Ja men exakt. Tänker att inkomstpension är tjänstenpension? Hittar inte min tjänstepension i Pensionsmyndighetens hemsida och företaget jag jobbar på betalar tjänstepension.

Ja men exakt. Tänker att inkomstpension är tjänstenpension? Hittar inte min tjänstepension i Pensionsmyndighetens hemsida och företaget jag jobbar på betalar tjänstepension.

Du ser den på minpension.se sen gå till intjänad pension inte översikt, och du kan logga in via pensionmyndigheten.se när du redan är inloggad där.

Ja förstår, det där är en djungel. Lyckades själv inte hitta alla tjänstepensioner som någonsin betalats ut till mig förrän nyligen. Alecta, KPA, Folksam mfl. Beror på bransch och yrkestillhörighet.

Du ser den på minpension.se sen gå till intjänad pension inte översikt, och du kan logga in via pensionmyndigheten.se när du redan är inloggad där.
Tack!
88 280 kr hade jag tydligen i tjänstepension fyfan vad dåligt.. har ett extra jobb där jag jobbar heltid eller det blir typ heltid då det är 12 timmars pass men dem betalar ej tjänstepension.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp