Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan inskickad

Jahapp då har jag efter 1års väntan skickat iväg en ansökan på Lendo 350 000kr.
Uc betyg-4 Bra
Inkomst fr förra året 320 000 detta år bara 240 000 så hoppas nya inte är uppdaterad än.

2ff
Synliga lån ca 300 000kr

Men ser mörkt ut. Ansökte för 5min sen och inga erbjudanden.
Hoppet försvann direkt!
Väntat 3år totalt då mina anmärkningar försvann helt igår och betyget sjönk till 4.0.

orka!!

Tålamod. Håller tummarna för dig!

Tålamod. Håller tummarna för dig!
Hoppas verkligen på det. Sista chansen.

Jag vet dock av erfarenhet att erbjudanden oftast kommer direkt.

kreddy betyget och inga anmärkningar trodde jag skulle rädda mig men måste vara min inkomst och krediter som är utnyttjade som förstör för mig.
Fan vad lack man blir på sig själv!!!

Förra året trillade första in rätt snabbt men det tog några timmar innan tredje och sista kom in. Du ser ändå ut att ha hyggliga chanser utifrån uppgifterna. Hoppas verkligen det går vägen för dig.
Funderar på en sak, ponera att du får ett erbjudande om belopp och ränta av bank x, kan bank y se föregående banks erbjudande till dig?

Wooow ansökan är redan färdigbehandlad och jag fick enbart 125 000kr från Banksy. Vet inte om jag ska skratta lr gråta. Fyfan

Update: Varit i kontakt med Lendo som ändra ansökan till 200 000kr men man känner att det inte kmr hjälpa.

Jag förstår inte. Har idag inga anmärkningar,betyg nere på 4 vilket ska vara Bra, men noll erbjudanden.

Har 4krediter där en är Qliro avbetalning.
250 000 blanco och inkomst 320 000 fortfarande då det inte är uppdaterat.
Och 3ff nu med dagens Lendo ansökan. Skjut mig någooooooon. Detta va sista droppen av tålamod/hopp allt.
Kommer inte bli bättre än så här. Vänta ett år till kommer inte hjälpa liksom.

Aja hoppas min ”förlust” (denna info)hjälper ngn av er där ute på ngt sätt

Update: Varit i kontakt med Lendo som ändra ansökan till 200 000kr men man känner att det inte kmr hjälpa.

Jag förstår inte. Har idag inga anmärkningar,betyg nere på 4 vilket ska vara Bra, men noll erbjudanden.

Har 4krediter där en är Qliro avbetalning.
250 000 blanco och inkomst 320 000 fortfarande då det inte är uppdaterat.
Och 3ff nu med dagens Lendo ansökan. Skjut mig någooooooon. Detta va sista droppen av tålamod/hopp allt.
Kommer inte bli bättre än så här. Vänta ett år till kommer inte hjälpa liksom.

Aja hoppas min ”förlust” (denna info)hjälper ngn av er där ute på ngt sätt
Bankerna har skärpt sina krav helt klart. Vad har du för krediter och utnyttjandegrad? De är väldigt dåligt för betyget och tror din inkomst förra året ställer till det.

Bankerna har skärpt sina krav helt klart. Vad har du för krediter och utnyttjandegrad? De är väldigt dåligt för betyget och tror din inkomst förra året ställer till det.
Krediterna ligger på 80-90% utnyttjade.
Aa tror tyvärr krediterna tillsammans med inkomst har förstört mina chanser.
Inkomsten kommer inte bli mer i år lr nästa år,vilket betyder att krediterna inte kmr sjunka, som till slut leder till kronofogden som jag krigat i flera år att inte hamna i.

Aaaahhhh först var det speltransaktioner förra året, ok inget mer spel. Men istället utnyttjar jag krediter för att släcka bränder men då förstörde jag samlingslånet idag. Helvete!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp