Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansökan hos låneförmedlarna

Hej,

En kvick fråga. Om jag ansöker via en av låneförmedlarna ta t.ex lendo. Delas summan på något sätt in i olika schakt. Dvs om jag ansöker om 500k blir jag presenterad alla alternativ nedåt eller skippar vissa lånebolag att ge ett anbud alls då de inte är med i det schaktet. Men om jag sökt kanske 300 hade de möjligtvis presenterat bud?

Om ja. Kan man be Lendo köra igenom med samma Uc på en lägre summa för att se vilka alternativ man har då.

Tack så mycket

Hej,

En kvick fråga. Om jag ansöker via en av låneförmedlarna ta t.ex lendo. Delas summan på något sätt in i olika schakt. Dvs om jag ansöker om 500k blir jag presenterad alla alternativ nedåt eller skippar vissa lånebolag att ge ett anbud alls då de inte är med i det schaktet. Men om jag sökt kanske 300 hade de möjligtvis presenterat bud?

Om ja. Kan man be Lendo köra igenom med samma Uc på en lägre summa för att se vilka alternativ man har då.

Tack så mycket

Jag tror det e så blir automatiskt mindre belopp om dom inte beviljar det du söker

Hej,

Tack så mycket

Bankerna beviljar det dom kan bevilja och ger inte avslag bara för att dom inte kan bevilja det sökta beloppet. Söker du 500 och en bank bara kan bevilja dig 250 så får du bud på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp