Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansökan hos Goodcash

Är det någon som vet om man måste använda instantor eller liknande när man söker lån hos Goodcash eller om de ringer upp osv. eller sköts allt digitalt med bankid?

Hej
Vet inte tyvärr, har skicka in en ansökan och väntar på manuell prövning nu. Kan återkomma med beslut sen.

De har nekat i efterhand två gånger för ett är sedan. Först erbjuder de genom Lendo 50000 och när man går vidare efter några dagar nekar de.

Hoppas jag klarar mig. Vet att jag klarar deras krav iallafall. Har 3 anmärkningar. Hade 2016 lån där men kommer inte ihåg om jag misskötte något då. Blir spännande att se under förmiddagen nu.

Varför skulle det vara en större risk för att du får ett nej pga dom använder Kreditz menar du?
Spelar du eller så?

Kollar dom enbart inkomst eller oxå transaktioner
Det har jag ingen aning om.
Men det brukar väl sällan vara positivt om man har många speltransaktioner tillexempel?
Vad som nu räknas som ”många speltransaktioner”.
Alltså rakt på sak om man är spelberoende exempelvis med kontinuerliga transaktioner så finns det nog mycket stor risk att dom även börjar kolla på lite sånt också och inte bara på inkomsten.
Men jag skulle våga säga att i huvudsak så kollar dom på inkomst.

Har du något betalningsföreläggande eller så?
Det framkommer inte när dom presenterar sina krav men dom tittar nämligen på sånt också.
Det räcker med att man har ett betalningsföreläggande så blir du nekad.
Bara så att du håller koll på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp