Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansöka om Skuldsanering - frågor

Hade du den lönen när du fick alla dessa lån beviljade?
500.000 är till familjen så 1.000.000 till bolag. Hade löneutmätning i 2 år+ med allt som skuldsaldo och största delen gick till privataskulderna så betalningarna täckte inte i närheten av räntorna så gick nog upp 200.000 nästan under tiden det låg som skuldsaldo så teoretiskt så fick jag 800.000 i lån av banker

Hej! Jag ansökte om skuldsanering 5/4, fick inledande 9/8, men har ännu ej fått förslag till betalplan. Enligt kronofogdens hemsida ligger väntetiden tills besked på runt 7 månader, vilket ju innebär att mitt besked bör komma runt 5/11.. Men efter att ha läst runt på forumet är min slutsats att det det många gånger tar betydligt längre tid efter inledande än 3 månader.. Hur väl tycker ni väntetiden tills besked stämmer enligt er erfarenhet? Det får givetvis ta den tid den tar, och vid i synnerhet positivt besked är det ju värt all väntan i världen.. Men vore ändå skönt med lite tankar kring hur jag bör förhålla mig i min väntan..
Hej! Har du fått förslag till betalplan än?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp