Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansöka om samlingsslån

Hej!
Jag behöver samla mina dyra lån och undrar vilket som är bäst.
Jag har haft ett spelmissbruk och det är därför jag hamnat där jag är idag jag har spärrat mig överallt jag har även fått hjälp utifrån jag vill nu starta om mitt nya liv.
Jag inser idag vad jag gjort med sjuka lögner för familjen men lagt alla korten på bordet och nu ska jag ordna upp mitt liv

Jag betalar idag totalt 11000kr varje månad och vill samla alla små lån med mycket hög ränta och löser jag dom sparar jag ungefär 5000kr/månad

Är det det störst chans om jag bara löser alla smålån 108000kr eller om jag tar med en av dom stora lånen och samlar dom tillsammans 255000kr då jag förstår att det bli svårt att få lån på ungefär 400000kr och lösa allt.

jag har idag 6st förfrågningar 1.3 på uc och betyg bra.
Min årsinkomst 2023
360500kr
Underskott
41000 kr

Mina lån

Cash buddy
34000 kr 29% ränta 1400kr/månad
----------------------------------
Qluiro
22000kr 31% ränta 2400kr/månad.
---------------------------------
Gf money
30000kr 39% ränta 1600kr/månad
---------------------------------------
Ferratum
22000kr 43% ränta 900/månad
Ica banken
147000kr 15% ränta 2500kr/månad
Wasa kredit
141000kr 14% ränta 2200kr/månad

Ber om ursäkt om det blev lite rörigt.
Vänliga hälsningar från en som undrar

Sjukt bra att du har lyckats sluta spela och siktar på en sundare ekonomi. Om jag vore du skulle jag lägga upp det i flera steg som du själv nämner. Först få bort de "små" skitkrediterna (de fyra första i listan) med hög ränta och på lite sikt baka ihop allt. Tyvärr är inte UC 1.3 så bra. Inte jättedåligt heller. Har du möjlighet att vänta ut lite förfrågningar osv så du iaf kommer ner under 1.0 vore det bra. Men förstår att ekonomin blöder:-(.

Hej!
Ja det känns som man vaknat upp på nytt det är en massa olika saker man ser nu som man tidigare bara ignorerat.
Jag är inne på ditt spår och ekonomin blöder nu men jag har tänkt precis som du säger.
Jag får vänta ut några förfrågningar till och i november kommer jag bara ha 2st förfrågningar kvar.
Mitt mål är att samla dom 3st till ett lån.
Tack för du tog dig tid!

Dyra lån på både ICA och Wasa med 14 respektive 15 procent ränta.

Kanske det men det är viktigare att samla alla andra i ett.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp