Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ansöka om kreditkort. Vart?

Här är min senaste faktura för kreditkortet. Väljer alltid alternativ 2

Bilagor

• 0BD7FB9F-0DFF-4BB9-9FC9-04A45B440D8B.jpeg
    0BD7FB9F-0DFF-4BB9-9FC9-04A45B440D8B.jpeg
    360.6 KB · Visningar: 133
Här är min senaste faktura för kreditkortet. Väljer alltid alternativ 2
kollade på fakturan och förstår inte riktigt hur det går ihop att det ska vara 6 månader räntefritt, tog 1411x6=8466 :- men högre upp står det ju att totala summan är 5221,31 :- om det ska vara räntefritt så borde det vara 870 :- i månaden i 6 månader?

nu framgår det ju inte på fakturan ifall du har något sedan tidigare som du avbetalar som det läggs ihop med kanske?

kollade på fakturan och förstår inte riktigt hur det går ihop att det ska vara 6 månader räntefritt, tog 1411x6=8466 :- men högre upp står det ju att totala summan är 5221,31 :- om det ska vara räntefritt så borde det vara 870 :- i månaden i 6 månader?

nu framgår det ju inte på fakturan ifall du har något sedan tidigare som du avbetalar som det läggs ihop med kanske?
Jag visade fakturan bara för att visa de olika betalalternativ man har.
Jag har redan delbetalat på denna faktura. Det enda som tillkommer är 39kr/mån.
Upplg. avg 97 kr är engångskostnad
Det är fritt fram för alla att välja vilket kreditkort man vill. Jag har också kreditkort hos Collector som jag försöker betala ner till 0 eftersom där betalar jag ränta ca 150 kr /månad för en skuld på 7500 kr.

Läs gärna ts första inlägg och önskemål och kom med tips om ni har.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp