- Meddelanden
- 10
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 6
Hej har fastnat i en knipa ekonomiskt då det blev ett glapp mellan föräldraledighetens sista utbetalning o första lönen. Dvs ingen lön kommer 25e feb för mig.
Vi har inget sparat kvar men försöker sälja av saker hemma. men klarar oss inte på en lön.
Inga familjemedlemmar som kan låna ut.
Vart ska jag ansöka om kreditkort?
Gärna typ 55 dagars räntefritt. Men om de skulle hända något är de skönt att ha låg ränta. Såg Lån spar bank har typ 9% hur är dom att få kort hos?
Finns de nå likande Lendo där flera tar del av min ansökan?
Mina förutsättningar
- inga FF
1.2% " bra UC"
-månadslön på ca 36800kr /månad( ca 441 tusen per år)
- ihopbakslån på ca 400 tusen
-Kreditkort som användes när båda va sjukskrivna med total skuld på ca 45tusen. ( detta kort kommer maxas först som nödlösning. Är 50 tusen gräns.)
- 1 barn.
- sambo men hon har en anmärk från KF som är fixad så jag kommer stå själv på kortet.
Tror ni det finns nån möjlighet att få ett nytt kreditkort nånstans? Pratade med kreditgivare och 50 var max hos dem därav jag inte kan höja.
Vi har inget sparat kvar men försöker sälja av saker hemma. men klarar oss inte på en lön.
Inga familjemedlemmar som kan låna ut.
Vart ska jag ansöka om kreditkort?
Gärna typ 55 dagars räntefritt. Men om de skulle hända något är de skönt att ha låg ränta. Såg Lån spar bank har typ 9% hur är dom att få kort hos?
Finns de nå likande Lendo där flera tar del av min ansökan?
Mina förutsättningar
- inga FF
1.2% " bra UC"
-månadslön på ca 36800kr /månad( ca 441 tusen per år)
- ihopbakslån på ca 400 tusen
-Kreditkort som användes när båda va sjukskrivna med total skuld på ca 45tusen. ( detta kort kommer maxas först som nödlösning. Är 50 tusen gräns.)
- 1 barn.
- sambo men hon har en anmärk från KF som är fixad så jag kommer stå själv på kortet.
Tror ni det finns nån möjlighet att få ett nytt kreditkort nånstans? Pratade med kreditgivare och 50 var max hos dem därav jag inte kan höja.