Definera alla
7,9 UC
25 ff
Har jag nån chans på napp från dem tro?
Beror nog på inkomst övriga blanco m.m men omöjligt är det säkert inte
Definera alla
7,9 UC
25 ff
Har jag nån chans på napp från dem tro?
Övriga blanco tänker jag ej redovisa, utan endast de ca 300 000 i lån som finns på UC. Har Norwegian lösenkrav då? Annars bättre kanske att ta vanligt lån..Beror nog på inkomst övriga blanco m.m men omöjligt är det säkert inte
Övriga blanco tänker jag ej redovisa, utan endast de ca 300 000 i lån som finns på UC. Har Norwegian lösenkrav då? Annars bättre kanske att ta vanligt lån..
hej, lånar tråden lite! Tänkte ansöka om ett samlingslån på 150.000kr. Jag har ett lån på 100.000kr hos santander som jag betalar 1410kr på per månad samt ett på 27.500kr hos SEB som jag betalar 780kr på per månad. Så jag vill lösa 127.500kr i lön som jag betalar sammanlagt 2190kr på. Hade varit skönt att sänka månadskostnaden från 2190kr och ha 22.500kr över efter jag har betalat 127.500kr i lån.
Så frågan är om jag ens har en chans att kunna bli beviljad ett samlinglån med mina förutsättningar? Och vart är bäst att ansöka? Det gör ju inget om de har lösenkrav då jag verkligen vill betala 2 lån som jag har.
Inkomst 190.000kr
Blancolån 127.500kr
Bolån SEB 728.000kr , utnyttjat 871.000kr , beviljad 937.000kr
3 ff senaste 12 månaderna, varav en är från 3mobil.
1 ff på bisnode från bauhouse ca 5 månader sen.
Tack!
Lönen är ju lite låg, men bör nog gå via Lendo. Inte helt säkert att månadskostnaden blir så mycket lägre dock, om du nu inte tar ett lån med väldigt lång återbetalningstid.

Maila balanzia så får du ofta svar före du tar uc.
Jag var i kontakt med dem nyligen och efter några om och men sa de helt ärligt att jag nog hade blivit avslagen eftersom jag redan har lån som motsvarar min årslön.Ger de svar om hur stor chans man har att bli beviljad innan de tar UC? Stämmer detta?