Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ansöka lån under en pågående skuldsanering.

Som tråden antyder. Går det ansöka om nytt lån? Blir man av med saneringen om man söker? Om de går tror ni alla säger nej? När jag skriver så märker jag hur dumt de låter men någon med erfarenhet?

Ansökan går och lagligt får man skuldsätta sig. Men det finns anmärkningar och mycket allvarliga anmärkningar (Utmätning, Konkurs och Skuldsanering). Skuldsanering är en mycket allvarligt anmärkning i kreditbetyget, misstänker att det är tvärstopp även hos de mest oseriösa aktörerna.

1726656990461.png

Går går det men ingen kommer bevilja lån.

Som tråden antyder. Går det ansöka om nytt lån? Blir man av med saneringen om man söker? Om de går tror ni alla säger nej? När jag skriver så märker jag hur dumt de låter men någon med erfarenhet?
Där skall det vara tvärstopp, även om det är tillåtet.

Du kan låna av någon som inte tar kreditupplyssnig som t ex studentkår om du är t ex student . Annars omöjligt

Jag hoppas verkligen alla säger nej, något annat vore ju vansinne.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp