Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Annullerat prenumeration, går det att få återbetalning?

Jag missade att avsluta en gratisprenumeration i tid innan de 14 dagars gratis tid gått ut pga att deras hemsida helt hängde sig när jag skulle avsluta tjänsten. Sedan glömde jag antagligen bort att testa sen.

I helgen kom en avisering på PayPal att det dragits 1300 spänn (!!!!!) för ett år med en tjänst jag inte vill ha och inte använt. Höll på att börja gråta. Jag startade ett ärende på PayPals problemcenter men har jag någon chans alls?

Jag lyckades!!! PayPal var noll hjälpsamma i ärendet, men när jag kontaktade leverantören direkt så fick jag till slut (efter ett par missöden via google translate) mail från en trevlig medarbetare som avslutat prenumerationen och begärt en återbetalning åt mig. Ca 10 dagar skulle det ta, sedan kommer pengarna tillbaka på PayPal. Lycka!!!

Jag lyckades!!! PayPal var noll hjälpsamma i ärendet, men när jag kontaktade leverantören direkt så fick jag till slut (efter ett par missöden via google translate) mail från en trevlig medarbetare som avslutat prenumerationen och begärt en återbetalning åt mig. Ca 10 dagar skulle det ta, sedan kommer pengarna tillbaka på PayPal. Lycka!!!
Skönt det! Va samma för mig (dock små summor men endå). Hade en amazon prime gratis månad glömde avaktivera sen råka ja stängs av sätta på så drogs dubbla gånger. Skrev till amazon service då återkalla dom båda betalningarna och fick endå behålla en månad bara för strulet. Fantastiskt service på vissa ställen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp