Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Anmärkning skuldsanering

Fick inledande den 7/9-2022 och beslutad första omgången den 10/3-23 där c finance överklagade och sedan fick jag nytt beslut 5/12-23 som gick igenom, däremot står det nu på alla upplysningar att beslutad sanering är den 5/12 men tidigare har det stått 10/3? Vad gäller, 5 års anmärkning från inledande datumet eller från faktiska beslutet, alltså 5/12?

Fick inledande den 7/9-2022 och beslutad första omgången den 10/3-23 där c finance överklagade och sedan fick jag nytt beslut 5/12-23 som gick igenom, däremot står det nu på alla upplysningar att beslutad sanering är den 5/12 men tidigare har det stått 10/3? Vad gäller, 5 års anmärkning från inledande datumet eller från faktiska beslutet, alltså 5/12?
Det ska vara inledandet som gäller för trots att dom överklagade fortsatte ju du enligt planen för skuldsaneringen, så den startade 7/9-22 . För jag antar att du följt den betalplan som du fått? Det är alltid datumet för beslutet som står på UC tex!

Det ska vara inledandet som gäller för trots att dom överklagade fortsatte ju du enligt planen för skuldsaneringen, så den startade 7/9-22 . För jag antar att du följt den betalplan som du fått? Det är alltid datumet för beslutet som står på UC tex!
Ja har följt den betalplanen från när vi fick inledande. Men då är jag lättad, blev orolig att det var från beslutande datumet!

Gäller från ditt inledandedatum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp