Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Anmärkning hos UC

Hej, fasiken jag blev för sen med betalning av fordonsskatten. Jag fick brev om detta av KFM, och betalde direkt. När jag nu loggar in hos KFM har jag inga utslag eller anmärkningar, men jag har fått anmärkning hos UC.. Kan man inte få bort denna?

Hej, fasiken jag blev för sen med betalning av fordonsskatten. Jag fick brev om detta av KFM, och betalde direkt. När jag nu loggar in hos KFM har jag inga utslag eller anmärkningar, men jag har fått anmärkning hos UC.. Kan man inte få bort denna?
Å nej vad surt! Sån typ av skulder ger anmärkning direkt.
Är det din första anmärkning så kan du kolla om du kan sekretessbelägga den (osäker på om det funkar för den typen av skulder) då syns den inte.

Å nej vad surt! Sån typ av skulder ger anmärkning direkt.
Är det din första anmärkning så kan du kolla om du kan sekretessbelägga den (osäker på om det funkar för den typen av skulder) då syns den inte.
Den sekretessbeläggs med automatik om villkoren är uppfyllda.

Då uppfyllde du inte kraven
Minns inte exakt då detta hände 2014 men anmärkningen var felaktig så den togs bort men Kf sa att det fortf gick att se ”historisk” att det varit en anmärkning och de sa att jag måste ansöka för att det inte ska gå att se det, minns inte den exakta termen de använde.

Kfm visar ju aldrig anmärkningar eftersom man inte ger sådana.
Nästan alla skulder till staten hoppar över föreläggande/utslagsteget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp