Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Anmärkning 0 kr

Ok. Ja jag förstår inte vad som ska rättas, eller i alla fall inte varför.
Kronofogden gjorde tillgångsutredning, kom fram till att det inte fanns möjlighet att lösa skulden och avslutade utredningen, helt enligt gängse rutin.
Det är också helt omöjligt för mig att teckna lån för att köpa bil va? Har mer än 35% kontantinsats. Månadslön på 40 000 kr, kan säkert betala 8000-10 000 kr i månaden. Bilen kostar rätt saftigt dock. 600 000. Har inga FF, inga lån, inga kredit. Inkomst ej uppdaterat i UC ännu men har 16,8% risk just nu. 496 i score.

Det är också helt omöjligt för mig att teckna lån för att köpa bil va? Har mer än 35% kontantinsats. Månadslön på 40 000 kr, kan säkert betala 8000-10 000 kr i månaden. Bilen kostar rätt saftigt dock. 600 000. Har inga FF, inga lån, inga kredit. Inkomst ej uppdaterat i UC ännu men har 16,8% risk just nu. 496 i score.
Ingen aning. Billån ges stundtals ut till höger och vänster. Vad jag förstår är den anmärkning du har helt korrekt så den har du bara att förhålla dig till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp