Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Anmäler bank har ni läst

Måste inte båda låntagare söka skuldsanering? Känns väl något orimligt med nytagen kredit samt mamman har nog rätt ok betalningsförmåga som kunde vara medlåntagare i det fallet

Räcker ju att hennes inkomst fick kalkylen att gå runt, kan mycket väl vara en pensionär.

En bekant kom åt lokala tidningen, tydligen hålls det redan på med skuldsaneringsansökan enligt den artikeln.

Fy fan vad jag hoppas att hon blir nekad. Håll oss uppdaterade Lasse!

Räcker ju att hennes inkomst fick kalkylen att gå runt, kan mycket väl vara en pensionär.

Vem skulle vara pensionären? Hon som tog lånet? Hur ska hon vara det då borde hennes mamma vara minst 85 år och det hade knappast gjort henne till kreditvänlig ju?

Fy fan vad jag hoppas att hon blir nekad. Håll oss uppdaterade Lasse!
Varför det? Hon är säkert kvalificerat insolvent, hade om jag förstod artikeln rätt gott om skulder tidigare, du brukar väl anse att då måste man få skuldsanering, eftersom man inte klarar att betala?:)

Vem skulle vara pensionären? Hon som tog lånet? Hur ska hon vara det då borde hennes mamma vara minst 85 år och det hade knappast gjort henne till kreditvänlig ju?

Mamma pensionär tänkte jag.
Låntagare kanske 35-40, mamma 65.
Mamman hade kommenterat att hon skulle få betala resten av sitt liv eller så länge hon orkade, fick för mig att det är ngn äldre då.

Mamma pensionär tänkte jag.
Låntagare kanske 35-40, mamma 65.
Mamman hade kommenterat att hon skulle få betala resten av sitt liv eller så länge hon orkade, fick för mig att det är ngn äldre då.

Om den här idioten hade 97% i UC-risk så måste mamman haft en klockren och fläckfri UC, tillräckligt bra för att få låna 500.000 - något jag tvivlar på att du har om du är pensionär eller runt 65 år.

På vissa upplysningar kan det stå t.e.x 91% risk att den omfrågade får betslningssvårigheter inom ett år. År ju rätt irrelevant i och med att hon haft en medsökande som förmodligen haft väldigt hög kreditvärdighet.
Ja, det är ju iofs irrelevant, men jag trodde inte att man beviljades ett så stort lån ens med en medlåntagare när man har så svag kreditvärdighet. Hon borde vara tacksam över att det gick igenom, men hon kanske planerade det här innan hon sökte? Hoppas få ta del av hur detta slutar!

15% ränta ungefär. Gissar bn eller remember

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp